torsdag 6. august 2009

Vinnere av jubileumsutfordring #3, DT-kit

Da har vi klart å bestemme oss for hvem som skal vinne kit'ene våre! Det var ikke lett i det hele tatt, for det kom inn så utrolig mange fantastiske og nydelige bidrag. Dere er utrolig flinke alle sammen!:)

Senere i dag kommer trekning av de andre utfordringene, samt trekning av sommerpremier.

Her er kit-vinnerne:

Maya har valgt Jane sitt kort

Marianne har valgt Iren sitt kort

Nina har valgt Anne Bodil sitt kort

Marte har valgt Paperaddict sitt kort

Lena Katrine har valgt Camilla sitt kort

Kristine har valgt Carina sitt kort

Hanne har valgt Audhild sitt kort

Carina har valgt Ida sitt kort

Anita har valgt Helèn sitt kort

Camilla har valgt Kari sitt kort

Anne Kristine har valgt Gro sitt kort

Anna Maria har valgt Skaubytrollet sitt kort
Gratulerer så mye til dere alle! Send adresse til sukkersott@gmail.com

17 kommentarer:

Kristine sa...

Gratulerer til alle vinnerne!!
Det var så utrolig flotte bidrag som kom og det var jammen meg vanskelig å velge!!

Ida / Little sa...

WOW så masse flotte bidrag! Og TUSEN TAKK til Carina som valgte mitt kort! :)

Klem Ida

❤ Kaia sa...

Gratulerer til alle vinnerene..
Nydelig kort alle sammen.
Klem fra Kaia

Carina sa...

Gratulerer alle sammen!

Paperaddict sa...

Oj, Oj - nå ble jeg så glad! Tenk at Marte valgte mitt kort blant alle de fine bidragene. Tusen takk! Og så stolt, da... Gratulerer til alle dere andre også!

Klem fra Hilde/Paperaddict

Iren sa...

Næmen så kjekt at jeg ble valgt :o) Tusen takk Marianne at du valgte meg *klem*

Det var jo så mye lekkert som kom inn til denne utfordringen så jeg tenker dere hadde en vanskelig jobb. Gratulerer til alle dere andre også som ble valgt ;o)

Tusen takk for at dere lagte dette flotte 1 års jubilelumsutfordringsen! Jeg storkoste meg masse ;o)

Klem til dere alle DT'er i Sukkersøtt!!!!!

jane sa...

yeaah... I won.. how great is that.. thank to maya for choosing my card.. there were so many gorgeous to chose from.. I´m so excited that I won.. I can´t believe it..

anne bodil sa...

Gratulere med seieren alle sammen! og tenk jeg var blandt de heldige som fikk en av de kjempeflotte premiene, tusen tusen takk til Nina som valgte mitt kort! :)

Carina sa...

Tusen takk til Kristine som valgte akkurat mitt bidrag :)
Kjempe mange lekre bidrag som vant! Gratulerer så mye til alle dere andre også...

Klem Carina :)

Camilla sa...

Gratulerer alle sammen!! Må ha vært forferdelig vanskelig å velg ut vinnere, for det var utrolig mange flotte kort, og andre bidrag til utfordringen... Kjempegøy å se alle dillene og de vakreste kreasjoner!!:) Takk for en kjempeflott utfordring, og en spesiell takk til Lena Katrine som valgte mitt kort!:)
Klem, Camilla.

Audhild sa...

Tenk at mitt bidrag ble plukket ut blant alle de flotte kortene. Tusen takk Hanne for at du valgte mitt kort.
Gratulerer til dere andre også.

Dette var en flott utfordring :)

Pia sa...

gratulerer alle vinderne, super flotte bidrag

♥ Kari ♥ sa...

Å guriland!! Så koselig gjort av deg å velge mitt kort blant alle de nydelige bidragene Camilla! Tusen takk,- nå ble jeg kjempeglad!!
Gratulerer til alle dere andre også!
Klem fra Kari

Mariann (mais) sa...

Gratulerer alle vinnere :) Nydelige kort dere har laget!
Klem, Mariann

Sigrun sa...

Gratulerer til dere alle! Kan tenke meg at jobben var vanskelig etter å ha sett alle flotte bidrag.
Klem

Mrs X sa...

Så glad jag blir att Anita valde mitt kort, tack så mycket!! Det var ju massor av fina bidrag som kommit in! Grattis till alla andra vinnare :)

millamy sa...

Gratulerer til alle vinnerne.. Alle de flotte bidraga...
Kan ikke være lett å velge blant så mange..Godt jobba alle sammen