lørdag 1. august 2009

Jubileumsutfordring #2

Vi feirer videre her på bloggen, og hva er vel bursdagfeiring uten litt kake?

Ta med deg kaffekoppen og bli her litt, vi har enda mer spennende på lager utover dagen. Det kan lønne seg å titte innom igjen klokka 16.00, da skjer det nemlig noe spennende her på bloggen som er verdt å få med seg!

Denne utfordringen er det Papirloftet som sponser. De gir et gavekort på kr. 500,- til en heldig vinner. Så her er det bare å sette i gang og lage kort.

Oppgaven er denne:
Lag et enkelt kort i en minimalistisk stil. Maks 2 mønsterark, maks 2 stempeltrykk, maks 2 pyntesaker.


DT har laget litt inspirasjon til dere:

Camilla

Anne Kristine

Nina

Anna Maria
Marte

Marianne

Lena Katrine

Hanne
Maya

Anita


Frist for innlevering er onsdag 5. august kl. 22.00.

53 kommentarer:

Torill sa...

Ble jammen først:0)
Her er mitt "minimalistiske" kort...
grattis med jubileum også!!! Ett år går utrolig fort må jeg si!

Zarah sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Zarah sa...

Hoppsan - nu skickade jag för fort. (Därav det raderade inlägget.)

Den här utmaningen ska jag absolut vara med i - tack för inspirationen! :D

Gro sa...

Her er mitt kort i minimalistisk stil.

Heidi sa...

Her er mitt minimalistiske mannekort



mitt kort

Solveig sa...

Mitt minimalistiske kort er

her

Eva Helen sa...

Heisan!
Gratulerer med 1 årsdagen!Jeg har fulgt dere helt fra starten og vil si dere er super flinke og nettsiden er kjempe bra!!
Her kommer mitt kort :
Mitt kort her

Liv Johanne sa...

Gratulerer med 1-års jubileum! Dere gjør en kjempejobb :-)
her finner dere mitt bidrag til denne utfordringen. Ingen jubileumsfeiring uten godis, vel???

Gro sa...

Her er mitt bidrag

Gro

An sa...

Ihania DT-kortteja1 minun korttini Sugar Nellietä ja löytyy täältä!
http://ankortit.blogspot.com/2009/08/suloista-sunnuntaita-meilla-taalla.html#comments

Evy sa...

Denne oppgaven passet fint for meg ettersom jeg er helt nybegynner og ikke har så mye utstyr :-)

Kortet mitt

Linda sa...

Da har jeg prøvd meg på denne utfordringen :o)

Her er mitt bidrag

Paperaddict sa...

Fortsatt gratulerer med dagen, og takk for spennende oppgaver.

Her er mitt minimalistiske kort

Klem fra Hilde

Unknown sa...

her er mitt bidrag til utfordringen.

Carola sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Carola sa...

här är mitt bidrag.

Carola sa...

Vet inte vad jag gör för fel :/ men här finns mitt kort http://carolas-kortblogg.blogspot.com/2009/08/sukkersotts-jubileumstavling-2.html

Hege sa...

Gratulerer med jubileet.
Denne konkuransen passet meg midt i blinken, da jeg aldri har vært av dem som lasser på med ting og tang.

Her er mitt bidrag:
http://hegeskortogsaant.blogspot.com/2009/08/sukkerst-jubilerer.html

Aina sa...

Gratulerer så mye med ett års dagen!
Så moro at dere gjør så mye ut av den. Spennende med alle oppgavene deres :O)
Her er mitt kort!

Kristin Langnes sa...

For en herlig utfordring, denne måtte jeg bare delta på. Her finner dere kortet jeg lagde: Mitt bidrag

Unni sa...

minimalistisk kort

Gry-Heidi sa...

Her er mitt minimalistiske kort.

Marie's Hobbykrok sa...

Hei!
Her er mitt bidrag til
" Jubileumsutfordring #2 " .
her

Veronica sa...

Åh så roligt detta var! Men det var verkligen en utmaning för mig att försöka hålla det minimalistiskt!

Här är mitt kort

Iren sa...

Kjempekoselig med utfordring akkurat nå ;o) Gratulerer så mye med 1 årsjubileumet også :o)

her er mitt bidrag

Iren sa...

Er visst jysla treig jeg når det gjelder slike tekniske ting så jeg legger bare en link til kortet mitt slik jeg håper det går greit ;o)

http://irensm.blogspot.com/2009/08/jubileumsutfordring-2-hos-sukkerstt.html

Nunt sa...

Hils jenter,

her er kort mitt :)

Unknown sa...

Minimalistisk er vel en stund siden sist, men det ble da et kort! ;-)

Her er mitt kort.

Hildegunn sa...

Supre utfordringer dere har laget til oss!
Jeg har laget dette kortet

Iren sa...

Her kommer enda et kort ifra meg ;o)

Her

Iren sa...

Får det jo bare ikke til dette med linking jeg men her er mitt 2dre bidrag.

http://irensm.blogspot.com/2009/08/jubileumsutfordring-2-hos-sukkerstt_03.html

jane sa...

her er mit bidrag

Christine Schärfer sa...

Ja, nu kommer jag med mitt bidrag <+a href="http://stampeltokig.blogspot.com">ko kort<+/a+> Nu är det bara att önskar oss lycka till!

Angella sa...

Hei her går det unna:)
her er mitt bidrag

Angella

Susanne sa...

Här är mitt kort i minimalistisk stil: http://eleocharispyssel.blogspot.com/2009/08/sukkersott-jubileumsutfordring-2.html

Renates hjørne sa...

Her er mitt bidrag:
tekst her

Nina sa...

Denne var morsom!!

Mitt kort

Kristin sa...

Så moro utfordring! :D

Her er mitt bidrag

Unknown sa...

her er mitt kort

/Stine sa...

Da fikk jeg lagt et kort til denne utfordringen også :)

Enkelt kort

Gro sa...

Det er vanskelig å lage kort uten mye stæsj, men jeg har prøvd meg på denne utfordringen også.
Her er mitt bidrag

Lena Løken sa...

Her er mitt minemalistiske bidrag :-)

Anonym sa...

Mitt bidrag kan dere se her
her.
Takk for oppgaven.

Tindaloo sa...

Her er jubilant-kortet mitt, i uvant minimalistisk stil. Gratulerer såååå mye til sukkersött gjengen! Klem :)

Madeleine sa...

Her er mitt kort! Håper det blir godkjent..

Sigrun sa...

Flott utfordring. Ikke en stil jeg ofte bruker, morsomt å prøve seg!
Her er mitt minimalistiske kort

Vivian :D sa...

Mitt minimalistiske kort

nr 35 sa...

Her er mitt minimalistiske kort

Unni sa...

http://unniskort.blogspot.com/2009/08/mer-minimalistisk-kort-til-sukkerstt.html



minimalistisk kort

Aud Kirsten sa...

Her er mitt "minimalistiske" kort.

Solveig sa...

To minimalistiske er

her

-Aina- sa...

http://ainaslille.blogspot.com/2009/08/jubileumsutfordring-2.html

her mine 2 bidrag til jubileumskonsen2

Ruth sa...

Her er mitt bidrag.