lørdag 1. august 2009

Jubileumsutfordring #1

Gratulerer med dagen, Sukkersött!!

Hurra for oss, vi fyller 1 år!!
I dag er det et helt år siden Sukkersött startet, og vi har lyst til å feire dette med dere! Vi har fått med oss noen sponsorer, de har gitt oss kjempeflotte premier, og vi skal feire hele helgen til ende. Så ikke gå noe sted, for her skjer det masse, både i dag og i morgen. Masse flotte premier skal vi gi bort, noen utfordringer har vi på lager, samt veldig mye moro. Vi håper du blir her en stund og blir med på feiringen!



Til denne første utfordringen har vi med oss Kreativ hobby som sponsor. I tillegg til å gi en flott premie til den som vinner, så har de også sponset oss i design teamet med stempler som vi har brukt på kortene våre. Og premien er ikke mindre enn helt fantastisk! Nemlig stempler til en verdi av kr. 1000,- til en veldig heldig vinner.


Oppgaven du må hive deg utpå for å kunne vinne er denne:
Lag din egen bretteteknikk på kortet/esken din. Denne kan ligne på andre kort/esker, men du må finne på din egen lille vri for at det skal bli godkjent. Vi gleder oss til å se masse flott her!

Vi i Design Teamet har som sagt lagd kort med de flotte stemplene vi fikk fra Kreativ Hobby.

Kristine


Maya


Camilla

Anne Kristine


Nina

Marianne

Lena Katrine

Anna Maria

Carina


Marte


Hanne

Anita

Frist for innlevering til denne oppgaven er onsdag 5. august kl. 22.00.

34 kommentarer:

millamy sa...

Hipp hipp hurra, hurra hurra... Gratulerer med vel overstått 1. år og lykke til videre....

Gro sa...

Gratulerer med et flott år!
Gleder meg til å følge med dere i helga!

Jeanette sa...

Gratulerer så mye med dagen! Dere sprer rundt dere med glede og inspirasjon! Gleder meg til nok et år med dere! Og mange flere!

Solveig sa...

Gratulerer med dagen!!

Lykke til videre med denne flotte inspirerende bloggen!!!!

Anne Bente sa...

Gratulerer med dagen og for noen lekre kort DT har laget! Lykke til med feiringen!

Evy sa...

Jeg er nybegynner, men har nå blitt bitt fullstendig av basillen. Har ikke så mye utstyr, men får ta det man har.

Gratulerer så mye med 1. år og lykke til videre.

Kortet mitt

Marianne-db sa...

HER er en bretteteknikk som i alle fall er ny for meg. Håper den blir godkjent!

Gratulerer med 1 år!! Det blir kjempespennende å følge dere videre :-)

May-Bente sa...

Jeg svinger vårt flagg, hurra!
Gratulerer så mye 1 års dagen.

Pia sa...

stort tillykke med 1 års fødselsdagen, håber der kommer rigtig mange fejringer, det er en super blog som jeg elsker at følge og deltage i alle de sjove udfordringer, dejligt at nogle har lyst til at bruge tid og kræfter på at vi andre skal udfordres, tusind tak for det.

Madeleine sa...

Gratulerer så mye med 1 år!
Her er mitt bidrag! En liten eske ble det denne gangen :)

Heidi sa...

Til denne utfordringen måtte jeg virkelig sette igang tenkinga før det ble til noe.

Mitt bidrag

Gry-Heidi sa...

Gratulerer så mye med dagen :o)

Jeg har brettet og brettet i dag, og
HER er resultatet etter forsøk nr. x-antall :o) Jeg synes det er utrolig morsomt med brette teknikker!

Angella sa...

Hei og gratulerer med dagen til dere i sukkersøtt...en herlig kreativ gjeng må jeg si:)

Her kommer mitt bidrag til den første jubileumsutfordringen:)

Angella

Marie's Hobbykrok sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marie's Hobbykrok sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marie's Hobbykrok sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marie's Hobbykrok sa...

HeiHei!
Gratulerer med dagen!
Her er bidrager mitt til
"Jubileumsutfordringen #1"
Her

Audhild sa...

Her er mitt bidrag til jubileumsutfordring #1.

Gratulerer med dagen

Eva Helen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Eva Helen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Eva Helen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Eva Helen sa...

Gratuler med 1 årsdagen og for allt det flotte dere lager.

Barnevogn

/Stine sa...

Har laget et kort til farfar :)

Hipp Hurra for farfar

Gro sa...

Da har jeg scannet og tatt bilder. Dette var en morsom utfordring!
Her er mitt bidrag

Ida / Little sa...

*skynde meg*

Her er mitt bidrag

Klem Ida :)

Margareth sa...

Mitt bidrag

Margareth

Margareth sa...

Heisann.
Prøver meg med ett bidrag til.

Bidrag 2

Margareth

Gro sa...

Her
er mitt bidrag til jubileumsutfordring #

Gro

bente_me sa...

Gratulerer! mye flotte bidrag

mitt kort

Susanne sa...

Här kommer mitt bidrag till utmaning 1.

jane sa...

her er mit kort.. sjov udfordring..

Christine Schärfer sa...

Ja, nu är jag färdig och hoppas att jag blir godkänd. Här är kalender+väskkort Åååå, hoppas, hoppas...

Hildegunn sa...

Jeg fikk også laget et kort til denne i kveld.
Du finner det
her

millamy sa...

Her er mitt bidrag sent men godt..
meg og bloggen min