fredag 7. august 2009

Utfordring #47

Da er det tid for høstens første utfordring! Vi håper dere er like klare og gira som oss, til en høst full av spennende utfordringer:)

Vi har også en endring i utfordringene våre, alle kort må fra nå av leveres inn torsdag kl. 22.00. Ellers er reglene som de alltid har vært, les de her om du er usikker på noe. På denne måten får vi avsluttet en utfordring før den neste starter, og vi tror dette blir mer oversiktlig for alle.

Så til dagens utfordring:

Lag en gaveeske, elementer som må være med er hyssing og knapp.

Her er litt inspirasjon til dere, fra oss i DT:

Camilla



Hanne


Lena Katrine

Anna Maria

Kristine

Marte

Anne Kristine

Nina

Maya


Marianne

Carina

Anita


Premien til en heldig vinner er denne utrolig søte bamsen, et stempel som Whiff of Joy har sponset oss med.


Lykke til!

48 kommentarer:

Madeleine sa...

Så morsom utfordring! Den må jeg prøve meg på! Men jeg lurer litt på hvor det blir av tekningen på de andre jubileumsutfordringene?? :)

Gro sa...

Her er mitt bidrag til utfordringen.... :-)

Gro

Marit sa...

Her
ser dere mitt bidrag:)
Forsatt god helg!

Marit

TesaB sa...

Vilka helt otroliga skapelser ni gjort!!! *gapar och förundras*

Mitt bidrag finns HÄR

Ha en härlig helg

Gro sa...

Her er min lille gave-eske.

Tesa/Therese sa...

Här är mitt bidrag

Om jag inte får till det med länkningen så finner ni mitt bidrag här:
http://tesapysslar.blogg.se/2009/august/utmaning-sukkersott.html#comment

Klem

Line sa...

Mitt bidrag finner dere her

Marianne-db sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marianne-db sa...

Her er min hjerteboks!

Kjempeartig utfordring :-)

Vivian :D sa...

min eske

marit80 sa...

Her er mitt bidrag :)

Gry-Heidi sa...

Herlighet, så mye lekkert dere har lagd !

Mitt bidrag

Pia sa...

Super flotte DT bidrag, så smukke æsker allesammen
Mit bidrag kan ses
HER

Else Britt sa...

Hvilke utrolige nydelige ting dere lager. Jeg har prøvd meg, og her er mitt bidrag.

Lise sa...

her er mitt bidrag. :)

Nina sa...

Mitt bidrag

Hildegunn sa...

Flott utfordring!
Jeg måtte selvsagt prøve meg en gang igjen ;)

Du finner bidraget mitt her

Anonym sa...

hei!;D Utrolig masse fint!! Esker er så kjekke å både gi og lage! her er da mitt bidrag, håper det er godtjent;D Klem Ida:o)

Liv Johanne sa...

Artig utfordring, her er mitt bidrag..

Anne Bente sa...

Kanon flotte bidrag fra DT, her kommer mit

Mit bidrag

Carina sa...

Spennende med en ny utfordring!
Utrolig mye lekkert fra DT :)


mitt bidrag

Carina

Inger H sa...

Her var det mye kjempefint!! :-)
Mitt bidrag finnes her.

Inger

Teamjes sa...

Oj vad mycket fint, älskar att altra så jag var tvungen att göra ett bidrag ♥Här finns det !

Line Hagen Hømandberg sa...

Her er første del av mitt bidrag til utfordringen. Andre del av bidraget

Pysslingen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Pysslingen sa...

Om ni klickar Här
så hittar ni mitt bidrag.

Benedicte sa...

min eske kommer så snart bloggen min slutter å tulle seg....

V sa...

Hej! Här kommer mitt bidrag

Anna-Lotta sa...

Min dator vill inte vara med det går inte att länka....
Men mitt bidrag finns i alla fall här : anna-lottaspysselskafferi.blogspot.com

/Stine sa...

Skaubytrollts box

mettepip sa...

Dette var en kjempemorsom utfordring som jeg virkelig har kost meg med i flere dager;)
Veldig mange flotte bidrag her!

Her er min eske

mettepip sa...

Da ser det ut til at det klikket med linken til mitt bidrag, men det ligger her:

http://mettepipsscrappeblogg.blogspot.com/2009/08/sukkerstts-utfordring-47-gaveeske.html

Håper det er OK!

Benedicte sa...

da virker endelig bloggen min igjen, etter endel tull igår :-(
så her kommer min 6-kantete eske

May-Bente sa...

Flotte DT bidrag, boks,eske går ikke det ut på det samme, he,heher er min

Randi Th. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Randi Th. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Randi Th. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Randi Th. sa...

Her er bidraget mitt! :)

Christine Schärfer sa...

Hann färdig med mitt bidrag. Trevlig helg.

Christine

Kamilla sa...

ÅÅÅh WOW vilka underbara alster ni har gjort, helt otroligt snygga!!

Jag har gjort ett litet bidrag :D
HÄR finns det
Ha en trevligt pysslig helg :D
Kramkram

HegeHB sa...

HER finner dere mitt bidrag:) Moro å komme igang igjen.

Ann Kristin sa...

Her er mitt bidrag

Marianne sa...

Nå er jeg i gang igjen etter sommerferien! :)
Her er mitt bidrag til utfordringen.

Meretekj sa...

Her er mitt bidrag

Unknown sa...

Her
er min gaveeske!

Meretekj sa...

Her er mitt bidrag

Monica sa...

Her er mitt bidrag
Håper det er greit med en gavepost.
Så mange flotte eksempler dere DT'er har laget.

Anne sa...

Flott utfordring og flotte DT-bidrag.

Her er mitt bidrag.

... gleder meg til ny utfordring i morgen!