søndag 2. august 2009

Jubileumsutfordring #3

Vi i Design Teamet har lyst å gi noe tilbake til dere som er med på utfordringene våre, og si takk for alle herlige og fine kommentarer dere gir oss. Derfor har vi til denne siste jubileumsutfordringen laget hvert vårt kit som vi gir i premier.

Oppgaven vi har laget til dere skal være ganske enkel og grei tror jeg:
Lag "ditt fineste kort", i en stil som definerer deg som kortlager, eller med ting du har dilla på for øyeblikket.

Her er kortene våre og kit'ene du kan vinne. Vi velger hver vår vinner her så det er stor vinnersjanse med andre ord:)

Marte


Nina



Marianne

Lena Katrine



Kristine

Maya


Carina


Camilla

Anne Kristine


Anna Maria


Anita

Hanne



Frist for innlevering av kort er onsdag 5. august kl. 22.00. Lykke til!

Og husk å følge med videre i dag også. Kl. 14.00 skjer det noe du ikke vil gå glipp av!;)

95 kommentarer:

Pysslingen sa...

Här kommer mitt bidrag och det råder väl ingen tvekan om vad det är jag har dille på just nu... ;-))

Mitt bidrag

Nina sa...

"Diller" er det mange av, noen av mine kan du se

Her

Heidi sa...

Kjempemorsom utfordring. Og dere har laget skikkelig lekre kort.

mitt bidrag

Solveig sa...

Flotte utfordringer!

Og et typisk meg kort? :-)
her

Hege sa...

Dette her har jeg hatt dilla på..

http://hegeskortogsaant.blogspot.com/2009/07/matte-bare-vise-dere-enda-ett-waterfall.html

Torill sa...

Henger meg på denne også jeg! Dette var jo gøy!!
Her er mitt kort med min dille!
Blomster med ProMarkers

Veronica sa...

Jag har väl "dille" på många saker just nu men jag har gjort ett kort till detta som jag blev väldigt glad av när jag gjorde det och hoppas att ni känner likadant när ni ser det!

Här är mitt kortbidrag

Kristin Langnes sa...

Dette var en morsom utfordring, her er mitt bidrag.

Paperaddict sa...

Skikkelig utfordring dette her - ikke lett i det hele tatt! Det er jo såå mye fint å lage kort av - og så mange stiler å hive seg på. Men har plukket mine favoritter og her finner du
mitt kort.



Virkelig mye lekkert dere i DT har funnet fram som premier - helt overveldende! Krysser fingrene jeg:-)

Liv Torunns hobbykrok sa...

mitt kort

Margareth sa...

Kjempefin utfordring. Dere lager lekre kort og har valgt ut flotte premier!!

Her er mitt bidrag!

Marianne-db sa...

Kjempegøy oppgave! Jeg har valgt å dekorere en eske, da det er en av mine "diller". Inni esken ligger jubileumsutfordring nr 2.

HER finner dere mitt bidrag :-)

Camilla sa...

Grattis på 1-års dagen till er alla.
Ni ger oss många härliga stunder fyllda av glädje och inspiration.
Här kommer mitt bidrag till eran utmaning.
Kortet är summan av mina favoriter:)
Especially for you

Kramar: Camilla

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gunn-Hege sa...

Gratulerer med 1 års dagen!!!
For en fantastisk måte å feire den på!!
For noen utrolig flotte DT bidrag!! dåååån....
Her er hva jeg liker =0)

Liv Johanne sa...

Det var neimen ikke lett og definere seg selv, nei... her er mitt forsøk. -Om det er mitt fineste vet jeg ikke, men jeg ble da sånn rimelig fornøyd..

♥ Kari ♥ sa...

Gratulerer med 1 års dagen!!
Nydelige kort dere i DT-teamet har laget denne gangen også! Dere er kjempeflinke!
Jeg har mange diller, og her ser dere noen.

Her er mitt kort

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Hei-hei!
Ville bare si tusen takk til Hanne som laget en knall bra veiviser, jeg ville aldri klart å levert inn ellers;D! Trykk her, og dere vil få se mitt bidrag:o) Jeg må bare beklage, dårlige bilder:( Men-men, dere ser i hvertfall hva det er:)
Foressten flott premie (premier);P!

Hilsen Ida

Nunt sa...

Gratulerer med dagen,
og her er mitt kort :)

❤ Kaia sa...

Denne utfordringen har jeg også lyst å være med på, og hvis alt går som det skal, så finner dere mitt bidrag

HER

Klem fra Kaia

❤ Kaia sa...

Når dere trykker på HER i kommentaren min, så kommer det opp "finner ikke siden, Beklager, men siden du ser etter i bloggen Kaia's side , eksisterer ikke.
Trykker dere på Kaia's side, så kommer bloggen opp.
Er det noen som vet hvorfor dette skjer ????
Klem fra Kaia

Unknown sa...

Jeg har laget et bidrag til denne også, men den var vel nesten det vanskligste av alt... Føler ikke at det er noe som er "typisk meg" lenger.

Her er i hvertfall kortet mitt.

Audhild sa...

Så mange fine kort dere i Sukkersøtt sitt design team har laget.

Her er mitt kort til utfordringen. Et kort som er "typisk meg", både når det gjelder pynt, papir og sukkersøtt motiv

Marie's Hobbykrok sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marie's Hobbykrok sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marie's Hobbykrok sa...

Hei !
Her er mitt bidrag til "Jubileumsutfordring #3" .

her

An sa...

Korttini löytyy täältä!
Ihanaa alkanutta viikkoa! :)
http://ankortit.blogspot.com/2009/08/sarah-kay-tytto-ja-poika.html#comments

May-Bente sa...

Fantastisk flott feiring jenter, kreative er dere virkelig.Gratulerer så mye med 1 år jubileum:=)
Mitt bidrag

Janne sa...

Hei
Her er mitt bidrag :
HER

Sanne sa...

Här kommer mitt bidrag och mina "dillen"! :o)

Mina dillen

Carina sa...

Her er et bidrag fra meg:-)

Camilla sa...

Gratulerer med 1-års dagen!! Tusen takk for kjempeflotte utfordringer og masse av inspirasjon! Gleder meg til å følge dere i mange år fremover:)
Dette var en utrolig morsom oppgave! Det ble et "Dillekort" fra meg, som dere finner HER .
Klem, Camilla.

Margareth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Margareth sa...

Mitt Bidrag

Margareth

Margareth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gry-Heidi sa...

Aldeles nydelig kort fra DT !! Dere er sååå flinke :)
HER finner dere kortet mitt :)

Susanne sa...

Här är mitt bidrag. Jag har dille på bakgrundsstämplar och denna fjäril just nu.

Mitt bidrag

Aina sa...

Vel, det må vel være vintage kort som står mitt hjerte nærmest, så derfor ble det det denne gangen også...

Mitt bidrag!

Angella sa...

Hei igjen!
Flotte utfordringer dere har hatt i forbindelse med bursdagsfeiring:)
Her er mitt personlige kort:)
Angella

anne bodil sa...

Et kort fra meg også.
mitt bidrag

jane sa...

det her er mit kort.. tak for en fed udfordring..

Kristin sa...

Denne var gøy! Jeg hiver meg på med et kort som er typisk meg...
:-)

mitt bidrag

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Så bra utfordring... Denne likte jeg godt!
Her er mitt kort

Gro sa...

Her er mitt bursdagskort.

Christine Schärfer sa...

Här kommer mitt bidrag: Nytthem

Inger-g sa...

Gratulerer med dagen, og takk for all inspirasjon! Her er
mitt bidrag
til utfordring #3.

Anonym sa...

Takk for oppgaven, og nok en gang gratulerer med 1. år. Mtt bidrag finner dere
her. Takk for all inspirasjon, og alt arbeidet som ligger bak.

Sanne sa...

Här är ännu ett bidrag från mej:

Pysselhörna

Therese sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Isel sa...

Mye lekkert fra dere i dt her.
Lett å bli inspirert til diller.
:-)
mitt bidrag

Therese sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Nora sa...

This is sooo exciting!!!
Here's my entry.
Nora

Therese sa...

Gratulerer så mye med jubileumet og takk for all inspirasjon i året som har gått. Jeg vil gjerne delta, men sliter med å få direkte linken til å virke, så jeg kopier http adressen inn her og:

http://papirleken.blogspot.com/2009/08/sukkerstt-jubileums-utfordring-3.html

Mitt bidrag

Pia sa...

Jeg har lagt mine bidrag til udfordring 1-2-3
HER
Håber det er ok, tak for rigtig flot fødselsdags fejring.

Aud Kirsten sa...

Her er noen av mine "diller."

/Stine sa...

Tak for morsomme utfordringer.
Her er
Mitt kort

Isel sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Isel sa...

Prøver igjen. Ble bare feil første gang.


her

Carina sa...

Likte denne oppgaven veldig godt...
Lekre kort fra DT og for noen flotte premier..

mitt bidrag

Moon Hulsman sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Moon Hulsman sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Moon Hulsman sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Moon Hulsman sa...

congrats with your 1 jear blog and thanks for all your inspiration

My card!

Sorry this is my fourth try but I am not so good in this
Hugs Moon

Unknown sa...

Gratulerer med 1 årsdagen!
her er mitt bidrag

Anonym sa...

Hei igjen!
Jeg har ett bidrag til! Klikk her, så vil dere få se;D!
klem Ida:o)

Teamjes sa...

Tack för all inspiration ni ger. Var bara tvungen att göra ett bidrag det finns här ♥

Hildegunn sa...

Utrolig flotte oppgaver dere har laget og herlige premier dere har funnet frem!

Jeg har også laget et bidrag, og det finner du

her

Mrs X sa...

Jag har precis hittat till er härliga sida, men hit kommer jag garanterat tillbaka - vilken inspiration!! :)

Här hittar ni mitt bidrag!

Ida / Little sa...

Håper dette kommer akkurat i grevens tid

Her er mitt bidrag

Klem Ida

Meretekj sa...

Her er mitt bidrag

Meretekj sa...

Her er mitt bidrag

Meretekj sa...

Her er mitt bidrag

Gro sa...

Her
er mitt bidrag til jubileumsutfordring #3

Gro

Tindaloo sa...

Denne oppgaven var moro! Hadde ikke egentlig tenkt før at jeg har en egen stil, men jeg fant jo ut at 90% av kortene mine er distressa, og at det går mye i swirler og prima! ♥ :) Her er mitt bidrag.

Gro sa...

Inspirerende og morsom utfordring. Den ene "dilla" tar den andre i min verden. Lol
Her finner dere mitt kort

Madeleine sa...

Morsom utfordring!
Her er mitt bidrag

Maria Benedicte sa...

Jaja, den som intet våger ;) Er ganske fersk i kortlaging, men har nå gjort ett forsøk :)

Her er mitt bidrag :)

Cathrin sa...

Så mange nydelige kort dere i DT har laget, og for noen fantastisk flotte premier. Her er mitt bidrag:

http://cattisverden.blogspot.com/2009/08/sukkerstts-jubileumsutfordring-3.html

Gro sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gro sa...

Prøver en gang til jeg!
Her
skal mitt bidrag til denne fine utfordringen være, håper det funker denne gangen!

Iren sa...

Denne bare måtte jeg være med på dette er jo skikkelig kjekt :o)

Får som sagt ikke til den der linkingen så jeg gjør det på denne måten igjen jeg :O

Her er mitt bidrag

http://irensm.blogspot.com/2009/08/jubileumsutfordring-3-hos-sukkerstt.html

bente_me sa...

Kjekk oppgave:)

mitt kort

Sylvi@ sa...

Her kommer mitt bidrag til utfordringen. (Forøvrig min første deltagelse på en utfordringsblogg - spennende.) For tiden har jeg "dilla på" dette bildet. Det er så moro å bruke fordi det er av farmora mi. Bildet av henne ble tatt da hun stod konfirmant i 1908 !! Jeg er oppkallt etter henne , så hun het også Sylvia. Hun var en enestående person på alle måter og jeg var sterkt knyttet til henne helt til hun døde 93 år gammel i 1997.


Mitt bidrag

Petraso sa...

En otroligt rolig utmaning och jag tycker design teamet gjort ett fantastiskt jobb med dena fest!
mina diller just nu är motiverna från TGF och prickar.... och bling!


det fungerar icke for mig att link...
http://petraso.blogspot.com/2009/08/jubeliums-utfodring-3-hos-sukkersott.html

Annica sa...

Med 36 minuters marginal kommer här mitt lilla bidrag.

Hälsningar,
Annica
http://annicasscrapblog.blogspot.com/2009/08/sukkersottett-minikort-till-en-som-inte.html

-Aina- sa...

her er mitt bidrag til jubileumskonk3:)

Anita sa...

Blomster og sommerfugler er blitt sommerens "dille" =)

Mitt bidrag

Ingun sa...

Her kommer mitt bidrag i aller siste liten.
Veldig mange fine premier her så eg tenkte eg skulle prøve.
Veldig mykje fin inspirasjon å finne i bloggverden.
mange fine kort her inne på sukkersøtt.

Ruth sa...

Her er mitt bidrag.

Unknown sa...

Dette er den fineste måten å lage kort på som jeg vet om :) Og denne gangen ble det et julekort!

Rammekort

Sigrun sa...

mine diller for øyeblikket!

Her er mitt bidrag

millamy sa...

Mitt fineste kort laget jeg tidligere isommer og det sier mye om hvem jeg er og hvilken stil jeg liker. Her finner du meg og bloggen min