fredag 28. august 2009

Utfordring #50

Hei alle sammen!

Atter en ny fredag, og det er klart for utfordring #50!!!

Men aller først skal dere få vite hvem som er vinner av utfordring #49, og nå er den heldige eieren av dette Miss Anya Dressy stempelsettet, fra The Greeting Farm;


Vinneren er: 9 år gamle Ingri!!!
Og her er Ingri's flotte, gule julekort:


Gratulerer så mye Ingri! Husk å sende adressen din til sukkersott@gmail.com, slik at vi får sendt deg premien din ;)



Så over til dagen's utfordring; Denne gangen har vi laget en skisseoppgave til dere!
Dere står fritt til å rotere skissen og/eller flytte på elementer, men bidraget skal kunne gjenkjennes med den originale skissen.


Med oss som sponsor denne gangen, er Norsk Stempelblad AS/Ett trykk.



Vinneren vil denne gangen bli stemt fram av oss i DT, og dette er hva du kan vinne, dersom nettopp du er den heldige ;)

Premien består av 2 rykende ferske stempelplater med juletekster, og siste utgave av stempelscrapbladet Ett trykk.


Vi i design teamet har også lekt oss med ukens skisse, og her er hva hver enkelt av oss har kreert denne uken :o)

Maya




Anna Maria




Carina




Kristine




Anne Kristine




Nina




Camilla




Marianne




Lena Katrine



Vi gleder oss til å se bidragene deres - og husk at dere har frist heeelt fram til torsdag 3. september kl 22.00! Lykke til ;o)

93 kommentarer:

Marte sa...

Så mye lekkert dere har laget, jenter! Dere er så flinke! :) Beklager mitt fravær denne uken... Nøff, nøff ;)

Pia sa...

Super lækre DT bidrag og sikke flot præmie hvem ville ikke gerne eje dem. Mine 2 bidrag kan ses
HER
I må have en god weekend

Randi Th. sa...

Slik endte jeg opp med skissen!
God helg!

Sharon sa...

A fab sketch Lena and what fabulous DT cards. Here is my card.

Aina sa...

Kjempeflott skisse!
Sånn ble mitt bidrag!

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Kjempefin skisse!
Her er mitt kort

WencheP sa...

Lekker skisse. HER er mitt bidrag. Takk for at dere titter innom :)

❤ Kaia sa...

For noen superlekre DT bidrag, flott skisse, og for en flott premie dere har satt opp denne gang, er helt enig med Pia, -hvem vil vel ikke ha dem ???
Mitt bidrag finner dere (hvis alt går som det skal)
HER
Ha en flott lørdag alle sammen.
Klem fra Kaia

Inger-g sa...

Super skisse og nydelige bidrag som vanlig. Her er mitt bidrag. Ha en fin helg. :-)

Margareth sa...

Flott utfordring
Mitt bidrag

Margareth

Anonym sa...

Mitt bidrag kan dere se
her.
Takk for oppgaven.

Aina sa...

Klarte ikke å la være å lage ett bidrag til...
Sånn ble det!

Gro sa...

Så mye lekkert!
Her
er mitt bidrag...

Gro

Margareth sa...

Mange flotte bidrag
Bidrag nr 2 fra meg

Margareth sa...

Så mye fint dere har laget!!!

Her er mitt bidrag!

God helg!

Kari sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kari sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kari sa...

Fin skisse!
Et lite bidrag fra meg kommer
her

Oxana sa...

Mitt kort

Anonym sa...

Kjempe fin skisse, likte den kjempe godt, så kan godt være at det kommer fler enn bare ett bidrag fra meg denne uken;) Og som alltid, flotte bidrag fra DT!:)

Mitt kort

Ha en fortsatt fin helg, klem fra Cathrine:)

Teamjes sa...

Vilken underbar skiss att jobba med Mitt bidrag ser ni här

Unni sa...

kjekt med skisse:) veldig fine premier dere har:)



her er mitt kort

Papirdilla sa...

Så lekre DT-kort. Utrolig lenge siden jeg har vært med, men denne uka tar jeg utfordringen.Dere kan se bidraget mitt HER

Klem

Filharmonica sa...

Flott skisse, og lekre DT-kort :-)
Her er mitt bidrag

Bea sa...

Koste meg skikkelig med denne skissen, og mitt bidrag finner du her

Unknown sa...

Herlig skisse, og nydelige DT kort!

Her er mitt bidrag:
Mitt kort

Aud sa...

Herlige DT kort og ei flott skisse!

Her er mitt kort

Linda Brun sa...

Her er mitt bidrag

Kari sa...

Her er mitt bidrag denne uken!

Elisabeth sa...

da har jeg fått laget noe til utfordringen... men lurer litt på hvordan jeg legger link her.. kan noen hjelpe meg med det??

Unknown sa...

Flott skisse, og utrolig flotte kort DT har laget!

Her er mitt bidrag.

Diddij sa...

Herlig skisse:)
Her er mitt bidrag :)
http://diddijshobby.blogspot.com/2009/08/sukkerstt-50.html

magnholia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
HegeHB sa...

HER er mitt bidrag:)

magnholia sa...

Flott skisse! Brukte det til et bursdagskort.

Beata Ewa sa...

Flott skisse og nydelige DT bidrag!

Mitt kort kan sees HER

Klem, Beata

Randi Th. sa...

Jeg lagde nok et bidrag i helgen.
Her er det.

Monika sa...

Nydelige bidrag fra dere i designteamet :)

Her er mitt bidrag!

Carina sa...

Mitt første bidrag finner du
her

Carina sa...

...og mitt andre bidrag finner du
her

Carina sa...

...og mitt tredje (og siste?) bidrag denne uken finner du
her

Wenche J. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Wenche J. sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Wenche J. sa...

Kjempemorsom skisse å jobbe med! Her er mitt kort

Åsa aká Scraphorse sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Åsa aká Scraphorse sa...

Jag fick inte till kommentaren som den skulle, jag prövar igen ;0)

Här är mitt bidrag till den härliga skissen!

Elisabeth sa...

Hei igjen.. jeg glemte å si at dere DT hadde laget nydelige kort. Her er mitt bidrag til utfordringen:
http://elisabeths-kortoglitt.blogspot.com/2009/08/utfordring-50-hos-sukkerstt.html

Unknown sa...

her er mitt bidrag

Anita Hagen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anita Hagen sa...

Fy katta for noen flotte bidrag dere i DT har laget. Dere er et utrolig komplett og godt sammensatt team!

Her
er mitt bidrag til Lenas skisse:-)

Ha en strålende uke, alle sammen!

Klem fra Anita

May-Bente sa...

Nydelige DT-bidrag,Her har dere mitt

Benedicte sa...

her kommer mitt bidrag

Ane sa...

Kjempe flott skisse! Nydelige kort dere hadde laget :)

HER er mitt bidrag!

Unni sa...

Skisser er så kjekt så her er





Et til kort fra meg

Stine sa...

Mitt kort :)

Tiina sa...

Super rolig utmaning och mycket läckra Dt.kort.
mitt kort

lene sa...

Super flotte DT kort- kjempeinspirerende :O)
Tusen takk for super skisse:)

Klem fra Lene

Kortet mitt

bente_me sa...

Flotte DT kort! masse fine bidrag og;) Her komme mitt "reise til australia" kort;)

mitt kort

Hildegunn sa...

For en lekker skisse!
Jeg har laget dette kortet

Liv Johanne sa...

Flott skisse! her er mitt bidrag :-)

Lenas kort sa...

Her er mitt bidrag:-)

lene sa...

Syntes det var så flott skisse, at jeg har prøvd meg på et kort til :O)

Klem fra Lene

et kort til fra meg

LENA sa...

Flott skisse!
Mitt bidrag kan ses her!

Kort og Søm sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kort og Søm sa...

Her er mitt bidrag!
Flott skisse,
Fredrikke :o)

Aud Kirsten sa...

Her er mitt bidrag.

Bente sa...

Her er mitt bidrag denne uken:=)

Kathrine sa...

Mitt bidrag denne uken :)
Her

Eva-Lena sa...

Kjempe gøy med skisseutfordring. Kjempe fine kort fra DT.
Gleder meg masse til neste utfordring.

Her er mitt bidrag.
Dåpskort

Hilsen Eva-Lena

Ida / Little sa...

Flott skisse!! :)

Her er mitt kort

Klem Ida

Bjørg sa...

Her er mitt bidrag

Morsomt og inspirerende med slike utfordringer

Elisabeth sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Elisabeth sa...

da har jeg fått hjelp til å lage link til mitt bidrag...
mitt bidrag

Lene Aase sa...

Kjempeflott skisse å jobbe med.
mittbidrag

Line A sa...

Flott skisse! :)
Her er mitt kort..

Mia sa...

Her er mitt bidragFlott skisse jeg har lyst til å bruke til mange kort.Mange nydelige bidrag allerede.

Marianne sa...

Dette var morsomt - denne gangen leverer jeg nok mer enn ett bidrag. Det første finner du her.

Marianne sa...

Mitt andre bidrag til denen utfordringen finner du
her

Lene sa...

Morsom skisse å følge! Her er mitt bidrag

Paperaddict sa...

Og kjære vene for en premie! Tenker mange sikler på disse stempelplatene nå når julekortproduksjonen er i gang hos de fleste kortmakere... Masse lekkert å skue i bloggene rundt omkring og dere i DT inspirerer igjen. Her er
mitt bidrag.

Lykke til alle sammen!

Klem fra Hilde/Paperaddict

Marianne sa...

Kunne ikke dy meg - her er mitt tredje bidrag.

Mariann (mais) sa...

Så moro å se så mange flotte kreasjoner ut i fra én skisse :)
Jeg koste meg med arkene fra Maja Design tidligere i uka og fikk lyst til å være med på utfordringen.
Skissen var super.
Premien her er midt i blinken nå når julekort og adventskalendere skal lages igjen.

her er kortet mitt

Klem fra Mariann

Randi Th. sa...

Mitt tredje bidrag til utfordringen er
HER
Lykke til alle sammen og ha en flott dag!

lam sa...

Lækker skitse mit bidrag kan ses

her

Camilla sa...

Flott skisse. ;D

Her er mitt bidrag

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Syntes skissen var så flott at jeg måtte lage et kort til...
Her er mitt rosa bidrag

Merete sa...

Min datter på 12 år og jeg hiver oss på vår første utfordring, etter å ha drevet med kortlaging et par uker bare... Dette var gøy, og en super blogg dere har!

Håper jeg klarer linkingen til bloggen min HER

Merete sa...

Min datter på 12 år og jeg hiver oss på vår første utfordring, etter å ha drevet med kortlaging et par uker bare... Dette var gøy, og en super blogg dere har!

Håper jeg klarer linkingen til bloggen min HER

Bente sa...

a href="http://bentespapirkrok.blogspot.com/" Kjempeflott fa DT,og alle dei andre bidraga:D her er mitt/a

Anne Gerd sa...

Flott skisse;-)
Mitt bidrag

cathrine sa...

Her er mitt bidrag :)
mitt bidrag

http://cathrinepm.blogspot.com/2009/09/sukkerstt-utfordring-50.html-legger med linken i tilfelle eg ikkje fikk til den over ;)

Sissen sa...

Her er mitt bidrag
til ukens skisseoppgave :)