fredag 16. oktober 2009

Utmaning # 57

Så var det fredag igen och dags för en ny utmaning!
Men först ska vi presentera förra veckans vinnare...
-----
-----
-----
-----
Anniken med ett härligt kort i läckra färger!
Stort Grattis!!!



Skicka din adress till sukkersott@gmail.com så får du vinsten från Papir i Hjertet skickad till dig omgående.
Nu över till veckans utmaning:

Utmaning #57 Skissutmaning



Denna vecka sponsras vi av Shorty´n Friends som är en norsk stämpelfirma som startats och drivs av Anneline Nyvold. Kika gärna in deras blogg där hittar ni massor med inspiration.

En lycklig vinnaren av utmaning #57 kommer att få dessa fina fjärilstämplar i sin ägo.


Lycka till!


Vi i designteamet har som vanligt lite inspiration att bjuda på.
Vi har haft lyckan att få skapa med stämplar från Shorty´n Friends och vi har även tolkat skissen förstås.










Midtstill






Kristine:


Mr.Linky er nå tilbake, så legg bidragene deres der, med direktelink til selve bidraget ;)




45 kommentarer:

mettepip sa...

Gratulerer til Anniken med et herlig turkis kort!
Herlig skisse dere har funnet frem, gleder meg til å prøve denne;)
Nydelige DT-bidrag nok en gang!
Morsomt å se ulike løsninger ut fra en skisse!

Marianne sa...

Så gøy med skisseutfordring igjen - disse liker jeg! Her er et bidrag fra meg - kanskje det kommer flere denne uken?

c",) Sakkalo

.

Anniken sa...

Tusen takk,jenter:) Dette var morsomt!!
Jeg som nybegynner syns skisser er helt perfekt :) Blir nok litt kort-laging i løpet av helgen nå:)

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Kjempefin skisse og lekre Dt kort.... Jeg har lagt til kortet mitt via mr. linky, men legger det også inn her...
Her er mitt bidrag

Liv Johanne sa...

Er litt usikker på Mr.Linky, kunne ikke se noen andre innlegg, så jeg gjør som foregående og legger en link her også...

mitt kort

HegeHB sa...

Stilig skisse, denne tror jeg må til pers i kveld.

Gro sa...

Kjempegøy med skisser....
Og så mye fint dere lager....!
Har lagt inn på Mr.Linky, menfår vel ta det her jeg og da.... :-)

Mitt bidrag

Fortsatt god helg!

Gro

Anne sa...

En spennede utfordring!
Her er mitt kort

Anne sa...

Mitt bidrag God helg!

Anne sa...

Det gikk visst ikke.. så jeg får legge inn linkadressen:
http://kreativeanne.blogg.no/1255821292_ukens_sukkerste.html

God helg folkens!

May-Bente sa...

Herlig skisse og skjønne DT-bidrag jenter:=)

Her er mitt

Benedicte sa...

har postet mitt kort i mr. Linky

man i tilfelle den ikke virker, kan du se det her

Carina sa...

Jeg gjør som dere andre, og legger inn link her også:-)

her og her og her kan dere se mine bidrag:-)

Marianne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marianne sa...

Jeg «måtte» bare lage enda et bidrag denne uken, et guttekort med blant annet skruer og muttere. Har lagt til lenken i mr Linky - og så kan det
ses her.

Ha en super uke!

c",) Sakkalo

Lenas kort sa...

Her kommer mitt bidrag til denne skisse oppgaven trykk
her



http://lenaskort.blogspot.com/2009/10/sukkerstt-57.html

Suz sa...

Hej på er! Här kommer mitt bidrag till er! Så fin skiss! Jag lyckades inte länka korrekt hoppas det går bra iaf
Här är mitt bidrag:
http://kortmaja.blogspot.com/2009/10/sukkersotts-utmaning-57.html

//Suz

Anonym sa...

Hei hei! Nydelige kort dere har laget denne uken, og kjempe flott skisse!

Har lagt inn link i Mr Linky, men legger inn en link her i tillegg, ser mange andre har gjort det og :)

Her er kortet mitt :)

Heidi sa...

Her er mitt bidrag til ukens skisse.
et julekort

Janne sa...

Flott skisse denne gangen, mange flotte bidrag. her er mitt bidrag.

Hanne sa...

Flott skisse! Ble et julekort laget ut fra den i dag hos meg. Har prøvd å legge den ut i Mr.Linky, men legger link her også for sikkerhets skyld.

Mitt kort

Teamjes sa...

Älskade skissen och DT:teamets tolkningar. Här kommer mitt bidrag

johanne`s rom sa...

Virkelig mange fine og forskjellige forslag fra dere. Og her er mitt forslag:her

Teamjes sa...

Oj upptäckte Mr Linky nu har lagt in min link där också

Toi9 sa...

Det var en kjempefin skisse, som jeg bare måtte prøve. Fine bidrag fra dere som vanlig :)
Mitt bidrag

Maya sa...

Bidrag leveres til Mr.Linky!!!
Ikke her i kommentar feltet ;)

Go`klem fra Maya :)

Else Britt sa...

Kjempefin skisse og nydelige DT kort. Jeg har lagt til mitt kort via mr.linky, men legger det også til her.
her er mitt bidrag

Ha en fin dag.

Maya sa...

BIDRAG LEVERES TIL MR.LINKY!!!

Anna-Lena sa...

Härlig skiss och jättefina DT-kort. Mitt kort hittar ni via Mr Linky.

Linda Brun sa...

Da har jeg linket opp kortet mitt med mr Linky.

Unni sa...

Mitt kort

Marie-Louise sa...

Jättefin skiss! Mitt bidrag
finns här


Kram Marie-Louise

AnneHP sa...

En flott skisse til denne utfordringen.
Dette er mitt første bidrag til Sukkersøtt utfordring, da jeg endelig har fått laget meg en blogg
Her er mitt bidrag
Håper jeg har fått linket det rett.

Med hilsen AnneHP

Nina sa...

Kul med skissutmaning, HÄR har jag ett bidrag.

Nina =)

Pia sa...

så flotte DT bidrag. Jeg har lagt mit bidrag i MR.linky men er også her
mit bidrag

Kattis sa...

Fin skiss! Här kommer mitt bidrag..
tekst her

Heidi sa...

Mitt bidrag nr 2


kort

mettepip sa...

Mitt bidrag er levert til Mr. Linky ;)

Anniken sa...

Da er mitt bidrag levert til Mr.Linky. Håper det funket :)
Gleder meg til å se neste utfordring :)

Marianne-db sa...

Her er et bidrag fra meg. Kjempefin skisse!

Unknown sa...

Hei hei..

Super kjekk skissa å jobba med!!!
Flotte DT kort!!

Her kjem mitt bidrag til utfordringen :)

Klem Tine

oheidia sa...

Jeg måtte selvsagt delta! Lenge siden jeg har laget kort med stempel motiv nå:=)

nå er det jul igjen

Lena Katrine sa...

BIDRAG SKAL KUN LASTES OPP I MR.LINKY!!! DE SOM IKKE LIGGER I MR.LINKY, BLIR IKKE MED I TREKNINGEN OM PREMIEN!

roterommet sa...

her er mitt bidrag denne uken.

Petra/Paradise sa...

Tack för en mycket trevlig och inspirerande skiss!! =)

mitt bidrag finns att beskåda inne hos mej =)

Trevlig helg!

KRAM Petra