fredag 2. oktober 2009

Utfordring #55

Da er det jammen blitt fredag igjen, og fredag betyr Sukkersøtt utfordring. Men før vi går løs på ukas oppgave, så har vi en vinner fra forrige ukes skisseutfordring. Tusen takk for mange kjempeflotte bidrag. Vi har trukket en vinner, og vinneren ble :


-
-
-
-
-

Ane, med dette nydelige kortet!
GRATULERER!!!






Send oss adressen din, så kan du vente deg den flotte premien fra ”Bunny Zoe`s Crafts” en av de nærmeste dagene.

sukkersottblogg@gmail.com

Premien denne uka er sponset av Shimmerz, og den heldige vinneren får to av deres helt nye Shimmerz farger, ” Treasured Hymn” og ”Rock-A-Fella Blue.






Disse glitrende spray flaskene kommer i mange farger, og kan brukes på nesten alt mulig. Besøk gjerne Shimmerz shop, eller bloggen deres for massevis av inspirasjon.
Vi i DT har også vært så heldige å få prøve hver vår av disse glitrende Shimmerz flaskene, og dermed er vi kommet frem til ukas utfordring:

Lag et kort som glitrer!!! Hva som gjør kortet ditt glitrende er opp til deg, bare det glitrer:) I tillegg skal kortet denne gangen IKKE være firkantet. Altså verken kvadratisk eller rektangulært.

Her er kortene vi i DT har laget til denne ukas utfordring, med hver vår farge Shimmerz. Se på kortene med glitrende øyne, for shimmeren er dessverre ikke alltid så lett å få frem på bilder.

Maya
Farge: Concrete




Anne Kristine
Farge: Terra Cotta
Camilla


Kristine
Farge: Treasured Hymn




Marianne
Farge: Barn Door


Anna Maria
Farge: Olive Branch

Lena Katrine
Farge: Mudpie




Carina
Farge: Terra Cotta


Marte har dessverre blitt syk, men om formen bedrer seg, så dukker det sikkert opp et lekkert kort fra henne i løpet av uka.
God bedring Marte!

Lykke til alle sammen. Fristen er som vanlig førstkommende torsdag kl 22.00

40 kommentarer:

Anne Bente sa...

http://annebenteslillested.blogspot.com/

Super flotte DT bidrag-

Mit bidrag

Sakkalo sa...

Gratulerer, Ane - velfortjent seier. Kortet ditt er flott!

Gleder meg til ukens utfordring - glitter og nye former er en morsom kombinasjon!

c",) Sakkalo

.

Benedicte sa...

her er mitt kort

Nancy sa...

Flotte DT bidrag nok en gang:O) Jeg likte denne utfordringen, og har kost meg skikkelig:O)

Her er mitt bidrag

Klem fra Nancy;O)

Anne H. sa...

Flott utfordring - og kortene fra DT er nydelige, alle sammen!
Her er mitt kort.
Anne -:)

Nora sa...

Lovely examples from the DT as always!

Here's my entry.
Thank you!

Nora

Gro sa...

Glitter er noe søl.... ;-)
Men veldig moro da... :-)

Her er mitt bidrag.

Gro

Jeanette sa...

Fantastiske Dt bidrag! Her er mitt bidrag.

Camilla sa...

Super utfordring, og flotte DT bidrag! :D

Her er mitt kort

Lenas kort sa...

Her er mitt glittrende kort :-)
http://lenaskort.blogspot.com/2009/10/sukkerstt-utfordring-nr-55-slik-ld.html

Evens mamma sa...

Her er mitt bidrag

Kort og Søm sa...

tekst her er mitt bidrag!! Veldig fine DT kort!!
Fredrikke :o)

Marianne-db sa...

Her er mitt glitrende kort

Kristin Langnes sa...

Her er mitt kort med ulike typer shimmer/glitter:
KristinLs bidrag

Margareth sa...

En morsom utfordring denne uken. Har kost meg med denne.

Her er mitt bidrag!

Tonje - fantorangen sa...

Kjempeartig utfordring denne uken!

<+a href="http://fantorangen-sugar-spice.blogspot.com/2009/10/sukkersott-utfordring-55.html">Her er mitt glitrende bidrag!<+/a+>

Tonje - fantorangen sa...

Hehe, så var det å huske på å ta vekk +ene da ;)

Her er mitt glitrende bidrag!

Unknown sa...

Flotte kort dere har laget i DT!

Her er mitt kort.

Bente sa...

Her er mitt kort:=)

Hanne sa...

Morsom utfordring.

Her er mitt bidrag.

Janne sa...

Flott oppgave ;0)

mitt bidrag

Marianne sa...

Her kan mitt bidrag denne uken sees - et kronekort til små prinsesser!

c",) Sakkalo

May-Bente sa...

Super flotte DT- Bidrag!!
Jeg selv, grublet fælt på denne utfordringen.

Her er mitt bidrag

Inger Harding sa...

Kjempefine DT bidrag og koselig utfordring :)

Her er mitt kort.

Ha en fin dag!
Inger

Pia sa...

Super nydelige DT bidrag og en rigtig sjov udfordring.Mit bidrag kan ses
HER

johanne`s rom sa...

Hei, virkelig mange flotte bidrag fra dere. Og jeg prøver igjen.Her er mitt bidrag

Carina sa...

Mitt bidrag

mettepip sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne Gerd sa...

Her er mitt bidrag

mettepip sa...

Fikk ikke til linkinga, så da prøver jeg igjen;)

Mitt glitrende bidrag ligger forhåpentligvis

HER

salvie sa...

Flott utfordring og veldig fine bidrag fra DT:D
har endelig våkna opp fra dvalen ,og laga mitt første kort på veldig lenge.Det var godt å komme i gang igjen.
her er mitt bidrag

Mariann sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mariann sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mariann sa...

her er mi bidrag

Janne sa...

Et bidrag til
her

magnholia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
magnholia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
magnholia sa...

Sliter med å finne riktig side selv om det ender opp riktig sted.Det er 80-årsjubilantkortet som er bidraget til utfordringen, et sekskant eksplosjonskort

Toi9 sa...

Kjempemorsom utfordring :) Utrolig mye fint dere har laget i teamet !!

Her er mitt runde kort

Anne sa...

Bedre sent en aldri. her er mitt bidrag