fredag 23. oktober 2009

Utfordring # 58 - Elementer av Natur

Enda en sukkersöt fredag! Det er på tide med en ny utfordring, men først - vinneren av forrige ukes utfordring:




med dette lekre kortet!

Gratulerer ! Send oss adressen din på mail, sukkersottblogg@gmail.com, så sender vi de herlige sommerfuglene i posten til deg! :)

Denne ukens utfordring er litt av en nøtt (bokstavelig talt). På kortet denne uken vil vi se elementer fra naturen! Tørkede blomster, grener, nøtter, skjell.... Mulighetene er mange!

Premien denne gangen er 2 herlige stempel sponset av


La deg inspirere av DT's prosjekter, og sett i gang! :)















Husk å bruke Mr. Linky til bidraget ditt. Øvrige kommenterer tar vi gjerne imot i kommentarfeltet.


17 kommentarer:

Papirskreppa sa...

Så mye fin inspirasjon det var her da :) Spennnende utfordring. Kunne ha lyst til å prøve dene :) Ha en fin helg.

Александра Курочкина sa...

my work here
http://sakura-81.blogspot.com/2009/10/blog-post_05.html

Monika sa...

Mange flotte inspirasjonsbidrag fra dere i DT :)

Her er to fra meg :)

Lenas kort sa...

Jeg har laget ett kort med natur materialer :-) Det kan du se
her

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Morsom utfordring! Bidraget mitt ligger hos Mister Linky!

Gunn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Maya sa...

Husk att bidraget deres SKAL leveres til Mr.Linky!!!
Og bare der!
Takk :)

Sonja sa...

Vilken härlig utfordring, mitt bidrag är gjort och länk finns hos Mr Linky... :-)
Går även att se HÄR

Lisbeth sa...

Hei jeg la inn mitt bidrag til Mr.linky, men jeg lurer på om det har oppstått en feil? Mitt navn og min side står hele tiden i feltet hvor du legger inn bidragene!
Vennlig hilsen Lisbeth

mettepip sa...

Så mye flott!
Da har jeg lagt igjen mitt bidrag hos Mr. Linky;)

johanne`s rom sa...

Som vanlig mange fine og artige forslag fra dere. Her kommer mitt forslag

Meretekj sa...

Her er mitt bidrag

Marianne sa...

Morsom oppgave - og flott inspirasjon fra DT.
Jeg fikk til et bidrag denne uken også – og lenken er lagt til på Mr. Linky. :)

Linda Brun sa...

Da har jeg linket opp kortet mitt med MR Linky

Hege-Annie Simonsen sa...

Flott utfordring! Fant ut at det kortet jeg fikk laget i dag, kanskje kan passe inn her. La inn mitt kort med fjær på, hos Mr. Linky. :)

Teamjes sa...

Härlig utmaning och härliga bidrag från DT -teamet som vanligt ;) Mit bidrag är postat hos Mr Linky !

Bertina sa...

Da har jeg levert mitt bidrag til utfordring # 58, hos Mr. Linky. Kjempestilig oppgave var det iallefall.