fredag 9. oktober 2009

Utfordring # 56


En ny fredag og en ny utfordring til dere ....men aller først
må vi jo forteller hvem som vant forrige ukes utfordring....
Vi har trukket en vinner og vinneren er....

---


---


---


---

ELIN med dette flotte glitter kortet
GRATULERER!!!!


Send oss din adresse så får du premien din fra Shimmerz
i løpet av noen dager .

sukkersottblogg@gmail.com


Premien denne uka er sponset av
Papir i Hjertet
og den heldige vinneren får dette.

Ta en titt inn i nettbutikken...bloggen og galleriet.
Mye inspirasjon å finne der.

Så over til denne ukas utfordring:

Lag et kort med innslag av tekstil/filt.
Bånd teller ikke...men kan godt ha det med i tillegg.
Vil også å se innslag av søm for hånd/maskin.

Og her er kortene som vi i DT har laget til utfordringen.

Carina



Lykke til alle sammen og fristen er som vanlig
førstkommende torsdag kl.22.00

45 kommentarer:

mettepip sa...

Så artig oppgave! Gleder meg til å prøve meg å denne;)Lekre DT-bidrag denne gangen også!

Hanna sa...

Vilken rolig utmaning! :o) Måste bara provas!
Räknas det om man bara gör en söm för hand/på maskin, eller måste tyg/filt finnas med också?

Fina DT kort precis som vanligt!

//Hanna

Lenas kort sa...

Artig oppgave :-) Jeg kastet meg over den med en gang :-)....å her er mitt kort
http://lenaskort.blogspot.com/2009/10/nytt-utfordrings-kort-til-sukkerstt.html

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få til å legge inn bidrag så mann bare kan klikke på HER ?

Anonym sa...

Så mye flott jenter!!!

Jeg skal få hengt meg på ukens utfordring, men aller først skal jeg lære meg symaskinen min. Et prosjekt i seg selv det, gitt...

Og denne uken tror jeg min søster på 9 år leverer et bidrag og! Vi skal ha kortkveld i morgen:O) Er det greit om hun publiserer det i min blogg dersom vi ikke få laget egen blgog til henne med det første??

Ønsker dere en super helg!
<3-lig hilsen Cathrine..

Moia sa...

Her er mitt bidrag for denne uken

Nina sa...

Morsom oppgave, og fin måte å få brukt symaskinen på ;)

Her er Mitt kort

May-Bente sa...

En herlig utfordring jenter og bidragene deres er som alltid... helt suverene!!!!

Mitt kort

Hanna sa...

Hej!

Här kommer mitt bidrag! (tror jag... ska se om jag får till det med länkningen först! ;o))

http://hannashobbyblogg.blogspot.com/2009/10/ett-litet-livstecken-fran-mig.html

Tack för ännu en rolig utmaning! :o)

//Hanna

Hanna sa...

Hej igen!

Oj, det blev helt fel! ;o)

Så ska det vara:

http://hannashobbyblogg.blogspot.com/2009/10/mitt-forsta-dt-kort-magnolia-dt.html

Kram,
Hanna

Unni sa...

Mitt bidrag

Hazel sa...

Lovely crafting - this is my first time here - I hope I've understood the challenge correctly! My card is here x

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Nydelige DT kort....
Her er mitt kort med søm og stoff

Anette S sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anette S sa...

Mitt bidrag

Pia sa...

sååå nydelige DT bidrag. Mit kort kan ses
HER

Evgenia Petzer sa...

Awesome cards, great prize!!!my card
Thank you for looking!

Unni sa...

et til kort fra meg

Liv Johanne sa...

herer mitt kort...

Sakkalo sa...

Så morsom utfordring - og flotte bidrag fra DT! Symaskinen står fremme - nå er det bare om å gjøre å ta den i bruk ... Dette skal gå bra!

c",) Sakkalo

Camilla sa...

Så flotte bidrag fra DT! :)

Her er mitt

Teamjes sa...

Så fina kort från DT-teamet ♥ Här finns mitt bidrag . Jätte roligt att sy på korten dock blev det inte så bra :)

Bjørg sa...

Her
er mitt svar på utfordringen.

Anne sa...

Flott utfordring! Og DT-kortene er nydelige!=)

Her finner du mitt kort.

Marianne-db sa...

Her er mine to bidrag. Kjempemorsom utfordring! (igjen!)

Kari sa...

Da har jeg prøvde å lage et kort til denne utfordringen også. Utrolig artig oppgave og utrolig artig å se dere lage så forskjellige DT bidrag ut fra samme oppgave.

Mitt bidrag

Kari sa...

Linken min vil ikke åpne den. :( Men det ligger i bloggen, med overskriften sukkersøtt # 56

Marthe sa...

Da fikk jeg endelig laget det gratulasjonskortet som jeg har planlagt lenge å lage!

Her er mitt bidrag

HegeHB sa...

Mitt bidrag med filt og søm finner dere her:)

Kari sa...

Prøver meg på en direktelink igjen...
Mitt bidrag

Kari sa...

Hvorfor går det ikke da??? Finnes ikke står det når jeg klikker på linken, men det ligger øverst i bloggen...

annes paperfun sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
annes paperfun sa...

Hei Kari...jeg forstår heller ikke hvorfor man ikke kommer direkte inn til bloggen din. Men når jeg trykker på "Karis hobbybok" i linken du laget så kommer jeg til bloggen din :o)

Hildegunn sa...

Flotte DT-kort som alltid!
Jeg har prøvd meg på utfordringen med dette kortet

Gro sa...

Så flott utfordring. Her er mitt bidrag.

Anniken sa...

Dette er min første oppgave noen sinne....men det er vel bare å hoppe i det! Dette er mitt kort:)

johanne`s rom sa...

Som vanlig mange flotte bidrg fra dere. Jeg prøver igjen, og her er mitt bidrag denne gang.

mettepip sa...

Da er jeg ferdig med mitt bidrag, og har kost meg veldig med symaskinen;)

Bidraget mitt finner du HER

Sonja sa...

Så fina bidrag alla har :-) Ni är jätte duktiga!
Här kommer ett litet bidrag från mig.
Mitt lilla bidrag

Mvh
Sonja

Toi9 sa...

En kjempemorsom utfordring for meg, som fikk sydd med symaskina mi, på kort for første gang :)
Det var artig, så det blir nok ikke siste !
her er mitt bidrag

Anne Gerd sa...

Kul utfordring og masse fint å
se:-)
Mitt bidrag

Kirsten sa...

Takk for utfordringen! Her er mitt resultat

Justė sa...

Hello, i'm first time here...and not sure how to take part in #57 competition. Here is my card:

http://www.flickr.com/photos/justin-home/4013840543/

Aina sa...

En morsom oppgave! Jeg rekker akkurat å slenge inn et bidrag, og det ser dere her!

Anne H. sa...

Flott utfordring og flotte kort fra DT!
HER er mitt bidrag.
Anne -:)

Unknown sa...

her er mitt bidrag