tirsdag 28. oktober 2008

Ukens søteste, Papirdesign

Her kommer Ukens Søteste!:)

Camilla har valgt Sofia sin altererte treplate:

Sonja har laget en aldeles nydelig treplate til papirdesign-utfordringen! Postkortet hun har brukt gir meg minner fra julen slik den var i barndommen. Det er mange lekre detaljer å se på her, så jeg ble sittende lenge å beundre den. Blondene hun har lagt på passer perfekt til bildet av englene, og strass-steinene er et kjempefint innslag. Alt i alt en kjempeflott treplate!

Maya har valgt Nina sin kalender:

Falt pladask for julekalenderen din,Nina! Lekre papirer,farger og detaljer! Toppen er så vakkert pyntet med blomster og båndet dandert så flott! Nyydelig med distresset kant på de hvite blomstene. Tusen takk for inspirasjon!

Anne Kristine har valgt Scoobie sin julekalender:

Denne uke falt jeg for Scoobies sin flotte julekalender. Så utrolig flott gjennomført!
Det som fasinerte meg mest var at hun har fått det fine juletreet til å passe inn i skuffene og at det stemte så utrolig bra! Virkelig nydelige arbeid! Jeg likte også så godt at hun har skrevet en hilsen bak på kalenderen. Kjempeflott jobba Hilde. Og takk for inspirasjon!

Åshild har valgt Joanna sine pakkelapper:

(Se alle pakkelappene HER.)
Har du sett noe så utrolig sjarmerende! For en knakende bra vri på de tradisjonelle pakkelappene! Nei, detta var søtt – til tusen! Takk for at du både fikk meg til å smile s*t*o*r*t her jeg sitter og fordi du fikk det til å krible i inspirasjonsfoten min

Hanne har valgt Sivic sin kakeboks:

Først vil jeg si at jeg syntes idéen med å dekorere en kakeboks var god, og denne var så lekkert laget! En såpass liten boks er en utfordring i seg selv, og jeg synes Siv Linda virkelig har klart det! Jeg falt for den enkle og rene dekoren som har blitt så stilig. En flott detalj (vel, detalj og detalj...) er undersiden av lokket, kjekt å få oppskrift på nye etter at innholdet er fortært :) Tusen takk for inspirerende arbeid, Siv Linda!


Kristine har valgt Christel sitt fyrstikkhus:

Christel har laget et kjempestilig fyrstikkhus til utfordringen vår. Det er jo bare sååå herlig med masse flotte detaljer. Jeg skulle gjerne sett en tutorial om hvordan hun laget dette!



7 kommentarer:

Sivic sa...

Tusen takk for fine ord!!

Utrolig mange flotte bidrag, så det er koselig å bli lagt merke til mellom alle disse flotte bidragene : )

En stor takk til dere som lager disse flotte utfordringene for oss !!

Anonym sa...

Åh, vad kul att få hamna här på er sida!!!!
Tusen tack!

Anne Bente sa...

kan godt forstå de er blevet lagt mærke til, for det er utrolig skønne bidrag alle.

Nina I. sa...

Åh....Tusen takk Maya for fine ord;) Er så stas å bli lagt merke til!

Jeg storkoser meg hver uke med utfordringene deres! Tusen takk skal dere ha;)

Joanna sa...

Guri, nå rødmer jeg nesten :)

Tusen takk for varmende ord. Åshild, You made my day !!!!!!!!!

Jeg håper " kriblinga " har lagt seg og du i mellomtiden har sparket ut noen geniale ideer som du kan vise oss :)

Sukkersøtt er den beste internasjonale " familie " bloggen ( for slik føles det )jeg har deltatt i. Vennligeten og samholdet her er bare " beyond normal "Derfor vil jeg gjerne her takke DT og alle andre for den storartete jobben de gjør :)

Klem fra Joanna

PS: Jeg ser at jeg klarte å sette dette inlegget i feil spalte under her, så hvis Admin ville være så snill og ta det bort?

sonja sa...

Tusen takk for at jeg ble trekt ut ) Kjempeartig !

Bodil sa...

Gu så mye fint!!! Savner ikke hobbykroken min mindre nå liksom. (den er ikke klar før sent neste år om jeg er heldig)

Lurte på hva Scoobie sin julekalender er laget av?

Mvh Bodil