fredag 24. april 2009

Utfordring #37

Da er det fredag igjen, og denne gangen har vi en forholdsvis enkel utfordring til dere, uten krav til noe bortsett fra fargene du skal lage det i.

Altså en fargeutfordring:)

Bruk disse tre fargene under her som hovedfarger på kortet. Litt hudfarge og sort eller hvitt er lov.


Her er DT sine flotte kreasjoner med denne fargepaletten:







Premien er dette søte stempelet sponset av Magnolia:

Husk å legge inn link direkte til kortet ditt i Mr. Linky skjemaet under.

Lykke til!

10 kommentarer:

Hege sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Camilla sa...

Nydelige kort dere har laget.
Jeg har laget et enkelt kort som er levert til Mister Linky. ;)

Nina sa...

Enig med Camilla :) Mange nydelige kort! Nå er også mitt bidrag levert :)

Else Britt sa...

Åhh det var så mange nydelige kort! Jeg har prøvd meg og her er mitt bidrag.

Merethe sa...

Artig utfordring med spreke farger. Utrolig flotte bidrag fra DT;-) Mitt bidrag kan dere se
her

Bente sa...

Puhhh! Fikk da til noe til slutt;=D

Hesteberta sa...

Artig med fargeutfordring! :D Ble ferdig i siste liten...

Eva :)

sonja sa...

Flott utfordring ! Elsker disse fargene ..

sussi sa...

å så mycket fina kort och alla är så olika fast vi använt samma färger :-)
Har laddat upp ett litet bidrag i min blogg och hoppas det inte är för sent.

Angella sa...

TO kort fra meg denne uken...det er for å ta igjen for alle gangene jeg vart bortreist:)

Morsomt med fargekombinasjoner... og flotte kort fra DT til inspirasjon

Angella