fredag 3. april 2009

Utfordring #35

I dag har vi en ny skisse til dere. Den er det Kristine som har laget, og den er utrolig morsom å jobbe med! Bare prøv så får dere se;)

Og i neste uke tar vi en aldri så liten påskeferie, så derfor blir det to uker til neste utfordring herfra. Dere får dermed frist til fredag etter påske med å levere bidrag til denne skissa, så om noen skal være hjemme i ferien er det en fin anledning til å lage et kort eller to med denne. Vinner og ukens søteste kommer også rett etter påske.

Vil med denne lekre skissa få ønske dere en strålende fin påskefeiring!:)


Her er kortene som DT har laget





Premien er kjempelekre mønsterark sponset av franske Studio 2 mers.


Og som sagt har dere nå to ukers frist til å levere bidrag, altså til den 17. april.

God påske!

Husk å legge inn link direkte til kortet ditt i Mr. Linky skjemaet under her.



20 kommentarer:

Camilla sa...

Flott skisse, og nydelige kort dere har laget. =)
Mister Linky har fått mitt bidrag.

Orli sa...

Thank you for a good challenge!!

Bente sa...

Herlig skisse! Mitt bidrag er gitt:=)

Tanja sa...

Da har jeg levert mitt bidrag! :)

Joanna sa...

Kjempeflott skisse og nydelige DT bidrag :)

Klem Joanna

Monica sa...

Da var mitt bidrag levert. Det var masse flott å se her.

Rostov sa...

Er denne Anita av asiatisk herkomst?

Oxana sa...

Da prøver jeg en gang til..

Bjørg sa...

hei... Mr Linky har fått mitt biddrag. Riktignok gjorde jeg feil første gangen slik at navnet mitt står to ganger, men det får stå sin prøve. Har lært nå tror jeg ....

Kjellaug sa...

Kjekk skisse,mitt bidrag er levert.

Marianne sa...

Jeg har sendt dere en mail, hadde blitt veldig glad om jeg kunne fått svar på den :)

Hesteberta sa...

Sånn, da har jeg sendt mitt bidrag til Mr Linky :)

Eva

Else Britt sa...

Nydelige kort til inspirasjon og en morsom skisse. Her er mitt bidrag.
Ha en fin dag alle kortlagere.

Anita sa...

Veldig kjekk skisse, enkel og grei.
Liker det=)
Mitt bidrag er levert!

Tiina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tiina sa...

Trevlig utmaning!!
Har skickat ett bidrag.

Miip sa...

Flott skisse å jobbe med :)
Mitt bidrag er levert1
Helen

loriete sa...

That was an amazing experiance! It was fun to work on this skisse!

Camilla sa...

Hei, har lagt inn en link alt for sent og vet jeg ikke er med på trekning denne gangen;) men syns skissa til utfordringen var så fin så tenkte å legge inn bidraget mitt likevel selv om jeg ikke rakk fristen, sånn til skissa liksom. Håper det var greit. (Kunne sikkert bare linket til det her, uten å legge den til Mister Linky, men men)

t sa...

masse fint :-) likte spesielt englene!

tamsin.blogg.no