tirsdag 14. april 2009

Ukens søteste # 34

Huff, det har jammen vært en vanskelig oppgave å velge ukens søteste denne gang! Så utrolig mange lekre kreasjoner å velge mellom!!!! Men jeg måtte velge meg en favoritt...


Valget mitt er Anne Bodil sitt fantastiske påskekort! En må jo bare komme i påskestemning når en ser dette nyyydelige kortet:-) Jeg liker absolutt alt her, både farger, motiv og oppsett! Jeg trenger vel ikke si mer..... Se og nyt!


























Gratulerer som ukens søteste, Anne Bodil;-)

12 kommentarer:

Bente sa...

Det kortet er jo så søtt at det nesten er til å spise opp:=)Helt herlig!

May-Bente sa...

Helt utrolig vakkert, Wow. Gratuler så mye:=)
Ha en forsatt flott dag.

Ida / Little sa...

Gratulerer, utrolig vakkert og harmonisk kort! :)

Aina sa...

Gratulerer så mye! Vel fortjent for dette super-søte kortet :O)

anne bodil sa...

Så gøy!! tusen takk skal dere ha. :)

Ove sa...

Hei
Jeg surfer litt rundt for min kone. Jeg blogger og hun Quilter. Så kom jeg plutselig inn på denne bloggen. Den er faktisk midt i blinken for svigerdattera som holder på med kort og sånn. Kjempemye fin her inne.
htt://www.minkonequilter.blogspot.com

Hilsen
Ove

Angella sa...

Fikk nesten lyst til å ta en ny runde med påskeferie...:)
Nydelig kort -
Gratulerer!!

Kjellaug sa...

Å ja..helt nydelig.
Gratulerer så mye Anne Bodil :)

Kort og Søm sa...

Ja, dette kortet var veldig søtt :o)

Mim... sa...

Vilket finns kort,grattis!!

Anonym sa...

For et nydelig kort. Gratulerer.

Mopsemamma sa...

Fantastisk nydelig!!