fredag 27. februar 2009

Utfordring #30

God morgen!

Da er vi klare for den 30. utfordringen her på bloggen vår. Vi liker det eventyrlige, så her er ukens utfordring:

Lag noe med temaet "Eventyr". Frosker, prinsesser, troll, mystiske vesener.. Kanskje en prins på en hvit hest? Eller et slott i en blomstereng? Her gjelder det å bruke fantasien og lage noe skikkelig magisk;)

Vi gleder oss til å se eventyrlige og kreative bidrag fra dere!

Design teamet har som vanlig laget lekre saker til inspirasjon:





Anita

Kristine


Premien til vinneren denne gangen er tre flotte stempler fra Starvingartistamps.

Frist som vanlig, midnatt neste fredag. Lykke til!!:)

34 kommentarer:

Lenes stempelkrok sa...

WOW!!
Så utrolig lekre DT bidrag!!
Har gjort en forsiktig tilnærming på eventyr;-)

Mitt bidrag

Toneloni * Tonje sa...

Så utrolig morsom oppgave og så mye lekker dere har laget.

Mitt bidrag Prinsessen på erten

God helg

Klem

Anonym sa...

Hei hei:) Så morsom utfordring denne uken :) Skikkelig eventyrlig:) Koste meg masse med denne gitt! Kjempe fine kort fra DT, som vanlig!

Her er prinsessekortet mitt!

Hilsen Cathrine:)

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Utrolig morsom utfordring og så mye nydlig fra DT
Her er mitt eventyr kort

Caroline sa...

Dette var en spennende utfordring!! Takk for utrolig fin og god inspirasjon, Design team! Dere er veldig flinke :)

mitt bidrag

Pia sa...

Super flotte DT bidrag, synes det var en svær udfordring.Mit bidrag kan ses
HER

Liv Johanne sa...

Ja,ja, med dårlig utvalg av både frosker,prinser og prinsesser,- så ble det et vintage inspirert eventyrkort fra meg.. Det kan ses her
Eventyrlige bidrag fra DT ;-)

Kjellaug sa...

Imponerende arbeid fra DT.
Bøyer meg i støvet.

Mitt bidrag

Miip sa...

Utrolig flotte kort fra DT, og en morsom utfordring! Mitt bidrag

Miip sa...

Prøver igjen- med riktig link denne gangen ;)

Mitt bidrag

Andrea sa...

Great theme, here is my
fairy card

xAndrea

Carina sa...

Kjempegøy utfordring. Måtte bare svinge meg rundt å være med på denne. Utrolig mange kreative bidrag.

Her er mitt kort

Rønnaug S. sa...

Dette var en koselig utfordring. Tusen takk skal dere ha:)

Her er mitt eventyr

Margareth sa...

Som vanlig utrolig flotte bidrag fra DT!!!

Mitt askepottkort

mellem sa...

Endte opp med et sjørøverkort, håper det er godkjent innenfor eventyr sjangeren.

Sjørøver bidraget mitt

Karita sa...

Wonderful challenge! And Dt cards are stunning.
Here is my castle

Thank you for looking :)
-Karita-

Benedicte sa...

super utfordring :-)
her er mitt bidrag

klem fra Benedicte

Nyten sa...

Nydelige DT!!!
Her er mitt bidrag .
Takk for at dåke kikkar:-)

Anonym sa...

Fantastiska kort - så underbart vackra! :) Gillar de kreativa utformingarna av korten och det underbara sagotemat.

Siri Fjørtoft, kaBoks sa...

Heisann!

Dette var en svært vanskelig utfordring! Heldigvis har jeg gått berserk på salg og kjøpt både det ene og det andre. Blant alt sammen var det et stempel med en pris og en rinsesse. Disse har fått gleden av å pryde fremsiden av mitt eventyr.

Jeg håper dere liker det :-)

Janne sa...

Du så mange flotte bidrag, mye kreativitet ut å går her ;0)

Mitt bidrag

Soljenta sa...

Første gang jeg prøver meg på en utfordring:)
Spennende...


Drømmeprins

Tindaloo sa...

Så herlige kort fra design teamet!!! Og flott oppgave! Her er mitt prinsessekort :)

Camilla sa...

Kjempegøy utfordring!!
HER er mitt mytiske vesen;)

May-Bente sa...

Flott utfordring, med utrooolig lekre DT- bidrag.
Her er mitt kort

Fredhøy - Gro sa...

Wow! Nydelige DT-bidrag!! Her er mitt eventyrkort.

Anonym sa...

Mitt første forsøk på Sukkersøtt-utfordring! Og så mye fint som alle lager...

her er min "fairytale"

Stine Ursin sa...

Artig oppdag og nydelige designbidrag!! Kom i skikkelig prinsessemodus denne uka!

mitt kort

Solli sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Solli sa...

Her er mitt bidrag

Sissen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sissen sa...

Min første Sukkersøtt-utfordinrg og en festlig oppgave! Fikk vridd fantasien litt her, hærrlig :)

Mitt kort!

Julia sa...

Dette var moro utfordring og passet perfekt til denne uka ettersom jeg har en 3 åring i hus :-)
Her er mitt bidrag

Camilla sa...

mitt kort

God helg!