fredag 20. februar 2009

Utfordring #29

Da er det tid for en ny utfordring, og denne fredagen en litt spesiell en.

Papirloftet har kommet med mange nye stempler, både motiv og tekster, og når de spurte oss i DT om vi ville lage noe med disse stemplene så sa vi selvsagt ja. I tillegg ville de gi oss en utfordring ved å lage kit-pakker som vi kunne lage kortene våre med. Pakkene vi fikk inneholdt mønsterark, stempel og Papirloftets egne blonder, hyssing, brads og blomster. Dersom du kjøper Papirloftet sine blomster støtter du også en veldig god sak. For hver solgte boks med Papirloftet Mulberry blomster og blader går 5 kroner til Regnskogfondet. Og det gir da vel god samvittighet i en scrappers sjel?:)

Tusen takk til Papirloftet for flotte pakker og en morsom utfordring!

Vi har laget en tilleggs utfordring til til oss selv, som også blir deres utfordring: Ram inn! Vi vil at dere skal lage en eller annen form for ramme rundt motivet på kortet/prosjektet deres. Bruk blonde, blomster, hyssing, brads el.l.

Her er det vi har laget til utfordringen.


Åshild har brukt stempelet Hurra for deg.
Nina har brukt stempelet Babyjente.

Marianne har brukt stempelet Adagio.

Kristine har brukt stempelet God bedring.

Hanne har brukt stempelet Takk for at du er en venn.

Maya har brukt stempelet Allegro.

Camilla har brukt stempelet Gode venner.

Anne Kristine har brukt stempelet Babygutt.

Anita har brukt stempelet God sommer.

Turid Mari har brukt stempelet Påskehilsen.


Premien er en pakke blomster og et stempel fra Papirloftet:


Lykke til! Vi gleder oss til å se hva dere lager til denne:)

48 kommentarer:

Beata Ewa sa...

Spennende utfordring og flotte DT bidrag!

Mitt kort finnes her

Benedicte sa...

flott oppgave. og så masse fine kort dere lager!

her er mitt kort

klem fra Benedicte

Loreal Blondi sa...

Fine cards DTs! My framed Birthday card is here

Camilla sa...

Kjempefin oppgave, og så mange fine kort! Papirloftet har masse fint og masse fine blomster:) Denne må jeg komme meg med på.
God scrappehelg alle sammen!

Nyten sa...

Hei:-)

Nydelige kort dåke i DT har laga!!
Her er mittt bidrag
Takk for at dåke kikkar.

oheidia sa...

Jeg har også laget et kort til utfordringen. Hærlige kort fra dt!

mnitt kort

Kort og Søm sa...

Her er mitt bidrag

Kjempe fine kort som blir laget her!
Hilsen Fredrikke :o)

Marte sa...

Tusen takk for en inspirerende oppgave, og flotte DT bidrag fra dere alle! :)

Her er mitt kort.

Guro`s hobbyblogg sa...

Måtte prøve meg på denne oppgaven jeg også ;)
her er mitt bidrag

Pia sa...

Super flotte DT bidrag.
Mit bidrag kan ses
HER

Eva Helen sa...

Her er mitt bidrag

Så spennene utfordring,så jeg prøver igjen.Veldig flotte DT bidrag.De er kjempe flinke.

Camilla sa...

Flott utfordring, og så mange nydelige kort! Takk for inspirasjon:)
Du finner mitt kort HER

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Morsom oppgave som jeg først trodde jeg ikke skulle få til, men det løste seg etterhver:-)
Her er mitt kort

Mim... sa...

Flotta DT kort och kul utmaning mitt bidrag

Margareth sa...

DT er bare så utrolig flinke!!!

Mitt bidrag

Anonym sa...

Första gången jag är här! Vilken fin blogg. Härligt med internet där svenskar och norskar kan inspirera varandra :)

Liv Johanne sa...

Kjempemorsom utfordring, og nydelige bidrag fra DT. her er mitt....

Bente sa...

Artig utfordring - flotte kort fra alle sammen!! Her er mitt bidrag

Kaja sa...

Dette er første gang jeg prøver meg på en utfordring, så her er det. :)

Line sa...

Utrolig artig utfordring og knallflotte bidrag fra DT'ene!
Her kommer min
bursdagsboks

Takk for at dere titter!
Klem, Line

Ida / Little sa...

Flott utfordring og utrolig flotte kort dere har laget jenter! Masse som falt i smak.

Her er mitt kort

Klem Ida

May-Bente sa...

Herlig utfordring og Flotte DT bidrag

Mitt kort

Yvonne Hagane sa...

Super utfordring, og LEKRE bidrag fra DT som alltid!
Her er mitt bidrag:)

Nina sa...

Likte veldig godt denne oppgaven. Koste meg veldig med å lage esken. Kjempeflotte DT kort.

Mitt bidrag kan du se her

Janne sa...

Her var det mye flott som vanlig, er imponert over hva som trylles fram ;0)
Mitt bidrag denne gangen finner dere
her

Heidi sa...

Morsom utfordring, og mange fien kort ifra DT.

Mitt bidrag

Unknown sa...

På tide å være med i utfordringene no! Flotte DT bidrag.

her er mitt bidrag

Lisa Marlene sa...

Her kommer et bidrag fra meg.

mitt bidrag

Karita sa...

Hi!
This is my first entry for Sukkersött Challenge. Dt cards are gorgeous.
here is my card

Hugs from Finland :)
-Karita-

bente_me sa...

Kjekk og utfordrende oppgave:)
Mange flotte bidrag!

Mitt kort</a

Solli sa...

Dette var en flott utfordring.
Her er mitt kort

Anonym sa...

Hei på dere!! Kjempe flott utfordring:) De blomstene fra Papirloftet er så nydelige, og det er absolutt ett pluss at en del av pengene går til en god sak!!

Flotte bidrag fra Design teamet - som vanlig :)

Her er mitt kort!

Hilsen Cathrine :)

Filharmonica sa...

Flott utfordring, og lekre DT-bidrag.

Her er mitt kort

Sigrun sa...

Flott utfordring!
her er mitt bidrag

Klem Sigrun

Inger Harding sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Inger Harding sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Inger Harding sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Spennende utfordring og mange flotte kort.
Første gang jeg deltar :)

Fikk ikke til linken(sorry), men kortet ligger øverst i bloggen min.:)

Camilla sa...

For en gangs skyld ikke ute i siste liten;)
her er mitt bidrag

Anita sa...

Veldig fin utfordring! Ble til at eg fikk brukt litt andre materialer enn eg vanligvis bruker! Kjekt!


Mine 2 bidrag

Eva Helen sa...

Her kommer mitt andre bidrag

Siri Fjørtoft, kaBoks sa...

Jeg er så glad jeg har funnet en side som har utfordringer til oss som lager kort!

Her
er mitt bidrag til utfordringen.

Stine Ursin sa...

Lenge sia eg har levert noke til desse utfordringane, så det var på tide. her er kortet mitt

Paperaddict sa...

Morsom oppgave

Her er mitt kort.

Takk for all inspirasjon fra DT og deltakere:-)

Klem fra Hilde

Kjellaug sa...

Flott oppgave og veldig fine kort fra DT teamet.

Her er mitt bidrag

LENA sa...

Nydelige DT-bidrag!

Her er mitt bidrag!

Hildegunn sa...

Skikkelig flott utfordring!
Jeg har laget et bidrag, og du finner det her

Linda S. L sa...

Hei, her kommer jeg med mitt kort sånn i siste liten :)
håper jeg har løst oppgaven:)

her er kortet

mvh linda