fredag 13. februar 2009

Utfordring #28, Gjestedesigner #8

I dag har vi med oss en gjestedesigner som jeg tror de aller fleste kjenner til, nemlig Monica Skadsem, også kjent som Mo9ca.

Hun lager så utrolig mye lekkert, både kort, layouter, esker og andre altererte saker. Hun er designer for den norske papir- og stempelprodusenten Papirdesign. Bloggen hennes finner du her, og den anbefales et besøk, tror nok alle vil finne inspirasjon av å titte i den.

Monica har laget en veldig spennende oppgave til oss i dag:

Imorgen er det Valentindagen - en dag i kjærlighetens tegn. Noen blir kanskje fridd til på Valentindagen, og det er det oppgaven handler om; Bryllup.
Jeg ønsker å se kreative løsninger på det å pakke inn ett gavekort. Temaet er som sagt bryllup - og ellers er alt fritt.
Du kan lage hva du vil; kort, dekorere noe eller hva som helst - bare det er en kreativ løsning på det å pakke inn ett gavekort til bryllupsgave.
Lykke til!

Og her er Monicas gavekort nydelig innpakket i en alterert Prima-boks:






Her er hva design teamet har laget:







Vinneren får disse stemplene sponset av Starvingartistamps:



Lykke til!

18 kommentarer:

May-Bente sa...

Nå rakk jeg ikke forige utfordring, men denne gangen var jeg visst veldig tidlig. He,he.
En herlig utfordring og skjønne DT bidrag!!!
Her er mitt kort

anne bodil sa...

Nydelige Bryllupskort fra Monica og DT teamet. Jeg har latt meg inspirere.
Her er mitt kort

Benedicte sa...

artig oppgave :-)

her er mitt bidrag

klem fra Benedicte

Kort og Søm sa...

Mitt bidrag
Flotte bryllupskort!!
Hilsen Fredrikke :o)

Carina sa...

Kjempe nydlige kort, og mange flotte ideer :)

Her er mitt bidrag

Camilla sa...

Så utrolig nydelige kreasjoner! :D

Joanna sa...

Herlighet så nydelige kreasjoner av DT, Monica og alle andre :)

Her er Min Ide

Klem, Joanna

Pia sa...

Wow så flot bryllupskort fra Monica og DT teamet. Mit bidrag kan ses
HER

Kjellaug sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
bente_me sa...

Mye flotte bidrag:)

Mitt kort

Liv Johanne sa...

Etter litt betekningstid, kom det da et bryllupskort herfra også...
her kan det ses...

Janne sa...

Super utfordring og kjempe mange flotte bidrag... Må jo bare prøve meg jeg også, mitt bidrag finner dere tekst her

Kjellaug sa...

Linken virket ikke på den første prøver igjen
Mitt bidrag
Flott kort/gave fra Monica og dere andre i DT teamet.

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Lækre bidrag fra Monica og DT.

Jeg hadde ikke tenkt å delta denne uken for jeg syntes ikke oppgaven var særlig aktuell. Hvorfor jeg ombestemte meg og tok utfordringen, kan du lese om her :-)

Filharmonica sa...

Så mange, flotte og kreative løsninger!

Her er mitt bidrag

Toneloni * Tonje sa...

Bedre sent enn aldri......

Lekre bidrag fra DT teamet og takk for en morsom oppgave Monica

Mitt bidrag

Klem
Tonje

Rønnaug S. sa...

Og her er mitt inspirerte bidrag, i siste liten:

Her er mitt kort

Anonym sa...

wow