fredag 12. september 2008

Utfordring #7 Skisse #2

Det er ny fredag og ny utfordring fra oss. Det er tid for en ny skisse, nr. 2 i rekka:) Åshild har laga denne utrolig lekre skissa til oss
Og vi i DT har kost oss med denne, nå gleder vi oss til å se hva dere får til. Sett i gang, bli inspirert og kreer!;)

DT sine bidrag:

Premien denne gangen er fra Stempelglede. Den heldige vinneren får disse fire utrolig lekre stemplene.



Frist som vanlig, midnatt neste fredag. Husk også på at du må legge igjen en direktelink til bidraget ditt for at det skal bli godkjent. Hannes steg for steg forklaring viser hvordan du gjør det.

Lykke til!:)

96 kommentarer:

Gladie sa...

OMG! For en flott skisse - og for noen fantastisk lekre DT-bidrag! Og WOW for en premie! :-D

Ann Cicilie sa...

Å, så kult!

Dere er med på å inspirere meg til å lage kort, jeg som vanligvis ikke rører prosjekter som ikke innebærer bilder:D

Norunn sa...

ååå....så flott!! både skisse, DT-resultater og premien!

Aud sa...

- Gosh, så lekker skisse og lekre DT-kort!
- Gosh, så lekker premie!

Denne utfordringen bare jeg bare rekke å bli med på! :o)

Liten scrapper sa...

Utrolig fin skisse!!
Og såååå nydelig premie<3<3

Beata Ewa sa...

Nydelig skisse og flotte DT kort!
Jeg bare måtte hive meg på denne utfordringen :-)

Her er mitt kort

God helg alle sammen!!

WencheP sa...

Kanonbra skisse! Syns den var helt knall! HER kan dere se mitt kort.

Takk for at dere titter! :)

Caroline sa...

RÅ skisse altså!! :) og premien er egentlig stor nok til 4 vinnere :O.. den må man prøve å få kloa i, haha :D

eba sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Pia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Pia sa...

mit bidrag
Håber det nu virker

oheidia sa...

Veldig artig utfordring og et annet format enn jeg har lagd kort i tidligere. Har lekt meg masse, kost meg med bølgepapp, sommerfulg, blomst og stempelputer. Kortet har teksten "live for today som er en rubons jeg har festet til et papir som er sandpusset for å få vekk den sterke lillafargen arket egentlig hadde!

Nydelige kort fra designteamet - gosh jeg blir imponert og inspirert! Føler alikevel at jeg har gjort skissen til mitt eget resultat!

http://oheidia.blogspot.com/2008/09/sukkerstt-utfordring-live-for-today.html

oheidia sa...

<+ahref="http://sukkersott.blogspot.com/">http://oheidia.blogspot.com/2008/09/sukkerstt-utfordring-live-for-today.html<+7a+>

Håper jeg fikk til linkingen når :=)

Heidi

oheidia sa...

oheidia

Jeg prøver igjen linkingen - beklager at jeg ikke får det til! Det er nok for sent på kvelden!

Sianba sa...

Morsom utfordring og en flott skisse! Og alle bidragene til DT er bare sååå lekre!
Her er mitt bidrag :-)

Veronica sa...

Nydelig skisse. =)
Her kommer mitt bidrag til denne ukes utfordring.

Bente sa...

Kjempefin skisse å jobbe etter! Her er mitt bidrag:=)

Jenny Svensson sa...

Vilken underbar skiss! Och DT-korten är som vanligt helt fantastiska!

Här är mitt kort.

Gry-Heidi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Nyten sa...

Mitt bidrag

Nydelig skisse og flotte kort.
Og ein premie eg har kjempe, kjempelyst på:-)

Linda

Gladie sa...

Tusen takk for inspirasjon, Her er mitt bidrag :)

anne bodil sa...

Da har jeg igjen blitt inspirert av en nydelig skisse og nydelige DTbidrag. :)

mitt kort

Moia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Moia sa...

Her er mitt bidrag

Else Irene sa...

Rålekker skisse av Åshild :)

Her er mitt bidrag til denne flotte skissa. Takk for masse inspirasjon!!

Lise sa...

Utfordring #7

Gry-Heidi sa...

Endelig tror jeg at jeg skjønte direkte linkingen, snakk om å være amatør *ler*. Da prøver jeg igjen:)
mitt bidrag

Rita sa...

Da har jeg vært effektiviteten selv i dag, og laget 3 bidrag.

De finner dere her

Skissen var så kjekk å jobbe med, at det kan komme flere...

Lykke til alle!

Rita sa...

Da var visst ikke linkingen min helt korrekt... Prøver igjen:

Du finner kortene her

Torill sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Torill sa...

her er det

mitt kort altså!
lykke til alle sammen

Unknown sa...

Her er mitt kort

Sianba sa...

Her er mitt andre bidrag denne uken :-)

Else Irene sa...

Jeg måtte lage et kort til skissen også, og her er det

Unknown sa...

Linken jeg la inn i går virker visst ikke... Prøver igjen jeg:

her finner du kortet mitt

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Unknown sa...

Her er mitt bidrag, om jeg får det til denne gangen.


Hvis ikke gir jeg opp... ;-)

Anne Bente sa...

Lekker skisse som passet perfekt til et av den nye papirene fra 3ndy...her er mitt kort

Sigrun sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sigrun sa...

Mitt første bidrag på sukkersøtt....og sikkert ikke det siste! Jeg likte å bruke skisse og skissa til Åshild var kjempeflott!her er mitt bidrag

Oxana sa...

Utrolig flott skissa!Mitt kort

Aina sa...

Oj, dette er litt skummelt. Første gangen jeg prøver meg på en sånn konkurranse, men en gang må jo være den første. Og så hadde det vært utrolig morro å inne disse lekre stemplene...

Mitt bidrag.

SasSa sa...

Ljuvlig skiss så jag var bara tvungen att prova den:).
Mitt bidrag finns här
God kvällen:)
//SasSa

Joanna sa...

Da er jeg klar for denne ukens utfordring

Kjempeflotte bidrag av alle og du store verden for en utrolig vakker pris. Hvis ikke dette blir rekord deltakelse så vet ikke jeg;)

Klem fra Joanna

Cecilie:) sa...

Her er et fra meg til denne ukens utfordring.

Unknown sa...

Mitt andre bidrag.


Jeg likte skissen så godt at jeg har laget et kort til. :)

Anonym sa...

Takk for oppgaven!

Her er mitt bidrag

Aina sa...

Åååh, dette var morro! Jeg klarte ikke dy meg her er mitt TREDJE KORT.

Anonym sa...

Her kommer

et par bidrag fra meg

Lekker skisse fra Åshild, bare MÅTTE prøve meg :-) Spesielt da jeg nettopp hadde fått en leveranse med de flotte julepapirene fra Lene Solhaug!!

Janne sa...

Du og du her var det masse flott gitt, mange flinke folk her - sukk
Har prøvd meg på ett kort jeg og...
Her er mitt bidrag...
Ha en riktig flott kveld

Janne

Angella sa...

Oi...her var det mange som vil være med. Så gøy:)
Jeg har latt meg inspirere av DT denne gangen. De er bare råflinke!
For en gave dere har denne gangen...

Mitt bidrag

Angella

Angella sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mona Evy sa...

Nydelige DT bidrag og en herlig skisse av Åshild.

Mitt bidrag

Idag sa...

Flott skisse! Her er mitt bidrag.

Marianne sa...

Takk for en flott skisse, og nydelige bidrag fra DT.
Her er et kort fra meg.

Mitt kort

Cecilie:) sa...

ukens andre:)

Mailen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Aquarell sa...

Så flott skisse! Jeg ble inspirert til å lage to kort etter denne...
http://aquarell-solfrid.blogspot.com/2008/09/sukkerstt-utfordring-7-skisse-2.html

Mailen sa...

Håper jeg har fått til denne linkingen..
Mitt kort

Paperaddict sa...

Jippi! Ny skisseutfordring - den er jeg med på! Selv om denne uken er litt hektisk. Jeg har valgt å lage konfirmasjonskort denne gangen, siden vi skal i konfirmasjon til helgen. Kortet måtte jo lages uansett. Kjempefin skisse - den skal brukes flere ganger, takk for den:-)Og wow så lekker premie...
Her finner du mitt kort
klem fra meg

Solveig sa...

Flott skisse og nydelige DT-kort og selvfølgelig premien!

mitt kort

Anonym sa...

Her er mitt bidrag: Mitt kort

Jannhild sa...

Ei superflott skisse!! Nydelige DT-bidrag og DEN kanonflotte premien!! WOW!!!

Her er mine bidrag

Nattinatt ;)

Jannhild sa...

Grrrrr, virka ikke den...
Prøver igjen.

Her er mine bidrag

Nå da??

Marianne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marianne sa...

Utrolig flotte DT bidrag og premier da.

Men dette er allikevel litt skummelt da det er mitt første kort etter skisse, men jeg lar det stå til.

mitt kort er her

Synnøve sa...

Flott skisse, kjempeflott premie, og nydelige DT-kort!!!

Her er mitt kort

Rønnaug S. sa...

Tusen takk for ei nydelig skisse. Den måtte bare prøves. Trur den er gjenkjennelig selv om jeg snudde den litt.

Her er resultatet

eba sa...

kortet mitt
Herlig skisse! Takk for masse inspirasjon DT! Nå vil jeg kikke litt rundt på hva alle har laget! :D

eba sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
eba sa...

*sukk* prøver igjen...

(nå virket det i alle fall i MIN blogg...)



her håper jeg dere finner kortet mitt....

Aquarell sa...

Mine bidrag
Prøver meg en gang til....

Eli sa...

Har lagd to kort i all hast i kveld.

2 bidrag

Gro sa...

Dette var en fin skisse.Og veldig mange fine kort.
Mitt kort

Marit sa...

Så flott skisse. Det kan godt være jeg lager flere kort etter denne :)

men først dette

Meretekj sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Meretekj sa...

Her er mitt bidrag denne uken

Aud sa...

Slenger meg med i siste liten her!

Mitt kort

Anonym sa...

Jeg melder på ett kort til ,jeg, sånn helt på tampen :-) De to første jeg lagde var duse i fargene, dette er helt motsatt ;-) Takk til alle som tar en titt :-) God helg!

Marit sa...

Jeg rakk ett til :)
her

Lena Katrine sa...

Helt på tampen, men jeg rakk det;o)

Her er kortet mitt!

hjemme bra sa...

Jeg har laget et kort til utfordringen.

Det kan sees her:

http://hjemmebra.blogspot.com/2008/09/sukkerstt-utfordring-7.html

Sivic sa...

Da ble det et kort fra meg denne uka også : )

Eli sa...

Enda et bidrag fra meg, Det var så ok skisse.

bidraet mitt

Anonym sa...

Så flott skisse og bidrag fra DT medlemmene
her er mitt kort denne gangen.

Louise sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Louise sa...

Kjempe flott skisse som jeg helt sikkert vil benytte flere ganger og for en flott premie:-)
louisekreativehverdag.blogspot.com/2008/09/sukkerst.html

her er mitt kort

Filharmonica sa...

Jeg rakk det denne uka også!
Her er mitt bidrag

Caroline sa...

WOW!! skal si det er mange som har vært med på denne utfordringen!! :D.. skissa di er helt rå, Åshild!! :D..
her er bidraget mitt

Caroline sa...

slenger inne enda et kort jeg! :)

kortet mitt

Anonym sa...

Bild 1a
Bild 1b som är en närbild på detaljerna!

Vilka fina kort det ligger upp i bloggen!!!!

Eli sa...

Her kommer det siste i utfordring # 7

The last one

Anonym sa...

Äh, jag glömde ändra i länktexten på 1b i mitt förra inlägg. Där ligger samma bild i båda länkarna. Lägger in den korrekta närbilden 1b här.
Bild 1b

Livert sa...

Da har heg fått laget et bidrag også. Det er her:
http://liverts.blogspot.com/2008/09/sukkerstutfordring-7.html

Livert sa...

Eller her: mitt kort

Gunhild sa...

Hei!
Jeg vet at utfordringen er over, jeg ville likevel skrive et innlegg her og takke for den nyyydelige skissen!! Jeg ble ikke med på utfordringen i og med at premien kom fra meg; men her er kortet mitt:

Sukkersött #7

Klem fra Gunhild