tirsdag 16. september 2008

{Ukens søteste} #2

Da er det tid for nye søte kort å vise frem. Må bare få nevne at det er utrolig vanskelig å velge, vi har mange favoritter hver, dere er utrolig flinke alle sammen!:)

Her er de vi har valgt denne uken

Anne Kristine har valgt Anne Bodil sitt kort
Det er bare så nydelig dette kortet til Anne Bodil. La med engang merke til blonden som er sydd rundt hele kanten. Nydelige farger og det prikkete duse bakgrunnsarket som gjør at pynten kommer godt frem . De søte blomstene og ikke minst rammen rundt det lille bildet satte prikken over I'en. Takk for all inspirasjon som du deler.

Anita har valgt Angella sitt kort
Et nydelig kort utrolig lekre farger og med et nydelig malt motiv. Det er perfekt pyntet og så vakkert med sommerfuglene og blomstene! Det er også flott at det er litt luft rundt motivet syns jeg, da kommer det så godt fram. Jeg bare falt pladask for dette, Angella!:)

Kristine har valgt Gladie sitt kort
Denne uken valgte jeg en fargeklatt av en kort som min favoritt! Gladie har laget et kjempestilig mappekort til sønnens bursdag. Og hun har klippet og klippet. Her er det fargerike godteripapir, et søtt stempelmotiv fra Tove's design som har fått "papirdukkeklær" klippet ut i all slags mønsterpapir! Jeg er imponert! Og jeg syns til og med jeg kan kjenne godterilukten av det sukkersøte kortet helt hjem til meg;)

Maya har valgt Eli sitt kort
Ett lekkert kort! Falt pladask med engang jeg så det! Her er det lekre detaljer, nydelige farger og man finner stadig noe nytt å feste blikket på:) Og like flott inni som utenpå:) Tusen takk for inspirasjonen, Eli!


Åshild har valgt Solveig sitt kort
Mosaikken din er bare helt rå! Jeg er så glad i fargene du bruker. Nydelig høstkort! Og å lage mosaikkort til klippeoppgaven er jo ganske enkelt genialt! Et nydelig bidrag med flotte detaljer. Tusen takk for massevis av inspirasjon!

Hanne har valgt Bente sitt kort
Dette kortet syntes jeg var så kreativt og nydelig gjennomført. Jenta er kledd på med omhu for å få blomstene plassert så fint, resten av motivet er nydelig malt, og alt er bundet sammen til en vakker helhet med en blomsterranke. Papirstrimlene er den lille prikken over i'en. Virkelig et lekkert kort!

Vyan har valgt Sivic sitt kort
Jeg har plukket ut SIVIC sitt kort denne uken fordi jeg falt pladask for det ved første øyekast <3 Det er så ufattelig kreativt, morsomt og vakkert -og Samtidig så detaljrikt og stilfullt <3 <3 <3 Digger de søte formene hun har klippet ut for å forme huset, og de nusselige blomstene. Dette er et type kort jeg får lyst til å lage selv. Sivic har gang på gang inspirert meg med sine flotte kort, men dette tok virkeig kaka!!! :D Nydelig!!! Gleder meg til å se hva mer den talentfulle damen tryller frem utover høsten.


Tusen takk til alle som har deltatt!:)

10 kommentarer:

Caroline sa...

Ikke rart disse ble lagt merke til! Det er utrolig fine kort! Og disse damene som har tryllet de frem er til en utrolig stor inspirasjon! :)

Eli sa...

Tusen takk, Maya.Dette gleder en kortlager, ble kjempeglad. Og gjett om det motiverer videre da!

Klem til deg.

Angella sa...

Ååååå..... så gøy å være med på denne listen for andre gang!! Tusen takk Anita:) Nå ble jeg glad!

klem fra Angella

Anonym sa...

Åh gurimalla, så fine kort..:)

Bente sa...

Oi oi oi! Så morsomt at kortet mitt ble valgt ut da gitt:=) Hanne er en liten knupp altså!!
Tusen takk!

Solveig sa...

Åååå så gledelig at mitt kort kom på lista! Tusen takk Åshild!
Det motiver enda mer, veldig kjekt med denne norske utfordringsbloggen!

Sivic sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Sivic sa...

Jeg setter stor pris på å få kortet mitt blandt ukas søteste, tusen takk Vyan for den flotte omtalen : )
Vi har jo så utrolig mange dyktige kortlagere,som er med på utfordringene,og da er det jo en ære å bli lagt merke til i det hele tatt!!
Så tusen takk for flotte oppgaver, og massevis av inspirasjon!!!

anne bodil sa...

Tusen takk!! Anne Kristine, for at du valgte akkurat mitt kort til ukens søteste. Nå ble jeg glad :)

Gladie sa...

Her var det masse flott inspirasjon! Tusen takk & klem til Kristine! Kjempekjekt å bli lagt merke til, og de gode ordene varmer! :)