tirsdag 30. september 2008

{Ukens Søteste} Ikke scrapperelatert

Det er utrolig imponerende å se alt dere har funnet på å bruke til denne utfordringen. For en kreativitet!! Masse flotte bidrag, og her kommer våre valg for denne Ukens Søteste.

Anita har valgt Bente sitt kort:
Det første som slo meg med dette kortet var den utrolig flotte komposisjonen, og hvor stilig det ble når elementene går over hverandre. I tillegg er det kjempeflott at hele kortet får en helhet ved at de ikke-scrapperelaterte tingene passer så godt til motivet. Et virkelig kjempeflott og kreativt kort, Bente! Helt herlig:)

Vyan har valgt Gladie sitt kort:
Jeg har valgt Gladie sin fargeklatt som ukens søteste. Kanskje ikke søteste er rette beskrivelsen *lol*, men jeg kan med hånden på hjertet si at det garantert er ett av de råeste, stiligste og mest kreative kort jeg har sett noen gang :D Og det er virkelig gøy å se slike særegne kort som dette oppi strømmen av alle vintage, Hänglar og Magnolia-motivene. Det jeg liker ALLER best ved Gladies bidrag er at det er så nyskapende, fargerikt, annerledes og morsomt :D Men når det er sagt!!! Det er ikke en eneste ting jeg ikke liker ved det!!!!!! Jeg simpelthen elsker dette kortet og blir glad av å se på det!!!! Det er min ukes desiderte favoritt!!! Tusen takk for inspirasjon Gladie :D Lag flere slike!!!!

Anne Kristine har valgt Angella sitt kort:
Denne uken har jeg valgt Angella sitt kort. Det som fanget min oppmerksomhet er alt hun har fått med på dette kortet av "gutteting" som mutrer, sandpapir og skruer. Og legg merke til nøkkelringen som det står gratulerer inni. Knallflott idè!!! Syntes ofte det er vanskelig å få til skikkelig fine guttekort men her har hun virkelig fått dette til på en kreativ og morsom måte.
Takk for inspirasjon og ideèr Angella!

Kristine har valgt eba sitt kort:
Denne uken velger jeg Eba sitt kort. Det er alltid vanskelig å lage kort til menn. For hva skal man egentlig pynte med uten at det blir for "fjollete"?!? Eba har laget en flott løsning på det. Hun har brukt skruer, muttre, nøkler etc som henger ned fra de svarte blomstene! En kjempelur idé!! Og katalogsiden fra Biltema-katalogen er jo bare det STILIGSTE av alt!
Jeg er kjempeimponert.

Hanne har valgt O'Heidia sitt kort:
Dette kortet syntes jeg var så tøft gjennomført. De ikke-scrapperelaterte produktene er så stilige hver for seg og ikke minst sammen! Nesten så jeg hører musikken når jeg ser det :) Røffe farger som passet så godt, med gitarstrengen på skrå som prikken over i'en.

Åshild har valgt Beata Ewa sitt kort:
Dette er bare helt nydelig, Beata! Kortet er flott komponert både i oppsett og farger, og smykkene er virkelig prikken over i'en! Jeg tror jammen jeg skal ta meg en tur i gamle smykkeskrin selv :) Takk for inspirasjonen!


Maya har valgt Maria sitt kort:
Kreativt og lekkert utført!
Nyydelige detaljer og lekkert satt sammen!
Og som de kaffe-elskeren jeg er,falt jeg pladask for dette kortet!
Tusen takk for inspirasjon :)


Tusen takk for alle de kreative og inspirerende bidragene deres, jenter!:)

9 kommentarer:

Pia sa...

Stort tillykke til ugens sødeste, alle bidrag er så flotte og kreative

Angella sa...

joohooo.... tusen takk! En kjempeklem til dere alle i DT.:) Aner ikke hvor glad jeg blir for å bli med på denne listen:)

Angella

Gladie sa...

Oj oj oj, Guri så glad jeg ble nå! Tusen, tusen takk for den flotte omtalen, Vyan. :)

Og gratulerer dere andre også, her var fantastisk mye flott inspirasjon :)

eba sa...

Åååh! tusen takk, Kristine! Det var fine ord! Jeg blir helt rørt, jeg...
Graulerer til alle som ble valgt. Det er en ære :) Og, ja, takk for all inspirasjonen!

Maria sa...

Å jøsses, var helt tilfeldig at jeg stakk innom. Pusser opp bloggen og ville linke men så snublet jeg over at mitt Latte-kort ble et av de søteste.
Så koselig, tusen takk :)
Masse gratulasjoner til dere andre og Gladie, kortet ditt var også veeeldig diggbart!

Bente sa...

Åååå nå kvitrer jeg lykkelig her! Tusen takk for at kortet mitt falt i smak!

oheidia sa...

Gosh, så moro å bli valgt blant alle de flotte bidragene. Blir så glad når jeg får sånn fin omtale.

En slik utfordring er morsom. Ikke scrapperelaterte produkter kan jo brukes på både kort og Lo'er og oppgaver som dette setter virkelig kreativiteten på prøve!

Takk Hanne og takk til alle i DT - dere lager mange flotte utfordringer og dere inspirerer alltid med flotte kort til oppgavene!

Heidi :=)

Beata Ewa sa...

Åååh, så koselig!!!
Det var kjempestas å se kortet mitt blant ukens søteste!!! Tusen takk, Åshild, for go`ord!!

Takker ellers for flotte utfordringer og alt inspirasjon dere gir!!!

Klem fra Beata

Renata van Miltenburg sa...

Can't understand enything but the projects are great! :)

Kind regards, Renata