fredag 15. januar 2010

Utfordring #68 - Feiring

Så var det fredag igjen, og tid for ny utfordring hos oss, men først til vinneren av sist ukes utfordring.
Det er så gøy å se at så mange ble med på sist ukes utfordring, og vi er imponert over alt det fine som har blitt laget!! Den heldige vinneren av stempel fra Faerie Song Art Stamps er

LINE


hun har laget dette flotte kortet



Gratulerer så mye!!
Send adressen din til  sukkersottblogg@gmail.com, så vil premien snart være på vei til deg.

Denne uken er temaet "Feiring". Lag et kort/prosjekt til noe vi feirer, dette kan f.eks. være 17.mai, valentine, bursdag, jul, ny baby, morsdag, farsdag, navnedag, bryllupsdag etc.
Her er det bare å slippe fantasien løs, det er mye man kan feire:)

Vi i designteamet har vært så heldige å bli sponset med stempel fra

Skogstokiga rubberstamps



Og vinneren av denne ukens utfordring vil få 3 nydelige stempel fra Skogstokiga; "Pojke med hjärta", "Flicka med hjärta" og "Hjärtan i kruka".




Her er våre bidrag for litt inspirasjon på veien









Pia:



Kristine:







9 kommentarer:

Trine Pedersen sa...

Dette var en flott oppgave. Det finnes alltid noe å feire. Jeg feirer kjærligheten denne gangen. :)

God helg!

Hilsen Trine

Linda Brun sa...

Kjempeflott oppgave og søøøte stempel..jeg feirer en pappa....

Regnbuedrops sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Regnbuedrops sa...

denne oppgaven passet meg bra, for jeg skal i dåp så jeg trengte å lage et kort, du kan også se det her

=)
hilsen heidi

Anonym sa...

Flott utfordring, og nydelige eksemler fra designteamet! Mitt bidrag er til en 60 års dag, og ligger her: Tone

Kari sa...

Herlig oppgave fra dere og flotte kort fra DT også.

Eline sa...

Flott oppgave. Passet fint siden jeg akkurat har laget et kort for å feire en kollega som har fått baby =)
Krysser fingrene for at jeg kanskje kan være den heldige denne gang. De stemplene i premien er supersøte.

Marianne sa...

Så fine DT-kort! :)
Dette var en flott oppgave - passet bra akkurat nå siden jeg skal lage kort til de 6 som har bursdager på rad og rekke de nærmeste ukene. Rekker kanskje et bidrag eller to til også, hvem vet?
Ha en super uke!
Sakkalo

cleo sa...

hi its my first time here at you challenge, hope you like my work
this way

thanks for you visit

Hugs cleo