fredag 14. november 2008

Utfordring #16, Noe søtt!

Her kommer endelig fredagens utfordring fra oss! Bedre.. søtt enn aldri?;)

Vi fikk noen aldeles nydelige stempler fra Inkywings, tusen hjertelig takk for det! Inkywings er en svensk butikk som selger masse flott scrappeutstyr, og i tillegg lager sine egne stempler. Besøk butikken deres, eller bloggen med massevis av flott inspirasjon.

Så denne uken valgte vi en virkelig søt oppgave til dere: Lag et julekort med noe søtt:) F.eks. et vanlig julekort og en innpakket sjokolade, gaveesker, mappekort osv. Bare kreativiteten setter grenser her, vi gleder oss til å se hva dere finner på!

Vi i DT har kost oss med stemplene og laget noen søte ting til inspirasjon:






Premien er også sponset av Inkywings. Den heldige vinneren får velge seg 10 stempler fra Inkywings sin egen design.

Frist som vanlig midnatt fredag om en uke. Lykke til!

53 kommentarer:

Torill sa...

Så nydelige og søte bidrag!!!!
Her kommer mitt også! Akkurat passelig med noe søtt på en fredag!!!
værsego!

HegeHB sa...

Herlig oppgave - fikk en god ide eller 2.

Minelly sa...

herlig oppgave..denne gangen må jeg finne på noe skikkelig søtt...hehe;)

Benedicte sa...

Her kommer mitt bidrag

Hildes kort sa...

En flott oppgave.... og flotte forslag fra dt-ene...

Mitt bidrag

Sianba sa...

Denne passet meg helt perfekt! Mmmm, sjokolade! *LOL*
Her er mitt "kinderegg-kort" :-)

Pia sa...

Super flotte DT inspirations bidrag
Mine bidrag kan ses
HER

Paperaddict sa...

Flott oppgave og mye kreativ inspirasjon å hente fra DT.
Her er mitt bidrag

Hanne sa...

Fantastiske bidrag! Denne oppgaven likte jeg godt!

Her er mitt bidrag:

her

Cecilia sa...

Hello!

Here is my chocolate box to challenge:

http://tiina38-tiina38.blogspot.com/2008/11/sukkerstt-and-jehkotar-card-challenge.html

Hugs, Tiina

Minelly sa...

Da var jeg ferdig,har prøvd å lage noe søtt med søtt til;)

bidrag

Gro aka emrille sa...

Her er mitt søte bidrag - en pyntet eske med julemarsipan

Annette sa...

Flott oppgave i disse førjulstider, elsker å glede andre med en liten oppmerksomhet. Denne oppgaven var jo perfekt til det, så her er Julemarsipan fra meg.

Anne Bente sa...

Her er mit bidrag denne uge, havde ikke slik at komme i, men håber i kan finde lidt inspiration:)


Her er mit bidrag

Anonym sa...

Hej,
Jag har tittat in i er blogg många gånger och förundrat mig över era alstrer. Jättefina. Har precis gjort en godiskorg och en låda som julklapp till svärmor. Lådan tänker jag fyller med pepparkakor så smått. Mycket nöjd med lådan. Försöker vara med er utmanning. Hoppas att det funga. Trevlig helg.

Hälsning
Christine Schärfer
stampeltokig.blogspot.com

Hilde Aaslund aka Scoobie sa...

Snakk om å følge dårlig med i timen! Da jeg skulle laste opp linken til Pez-kortet jeg hadde laget, oppdaget jeg at det skulle være et julekort! Ja, ja. Men om du har likevel har lyst å se et kort som ikke stiller i konkurranseklassen denne uken så trykk på linken :-)

Anonym sa...

Very sweet challenge! :)
My card is here

Anonym sa...

Hei!
Masse flott og kjekk oppgave.

Mitt bidrag

Lene Aase sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lene Aase sa...

Råflotte DT-bidrag, og kjempe artig oppgave:)

mittkort

Annette sa...

Bidrag nr.2

oheidia sa...

Jeg har sittet og dekorert en hjerteboks som jeg skal gi til ei venninde som heter Ingrid. Ingrid elsker issjokolade. Boksen skal derfor være så full den kan av issjokolade! På undersiden av lokket har jeg montert et hjerte hvor jeg har skrevet julehilsen fra oss julen 2008. Dette blir både en liten gave og et julekort.

julekort søtt

Fredhøy - Gro sa...

Her er mitt bidrag til ukens utfordring, i år blir det noen annerledes pakkelapper enn de jeg har hatt før om årene...

Gro sa...

Nam, nam. Mye godt denne uken. Her er mitt bidrag.

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig utfordringsoppgave nå som tida, sakte men sikkert, nærmer seg jul! Supre DT bidrag!! :D

Her er mine 2 bidrag.

Unknown sa...

Morsom oppgave, jeg har planer for en til, får se om jeg rekker det før torsdag. :-)

Mitt bidrag.

Nina sa...

Denne oppgaven tok det litt tid før jeg hev meg uti.
Mitt bidrag

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

Hei!

Her er mitt bidrag:

Candy Bar Slider.

:)

Åsne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Åsne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Åsne sa...

Kjempegøy oppgave!

Her er mitt bidrag.

Ps: beklager de slettede innleggene over, hadde litt problemer med linkingen. (nybegynner på dette....)

Anonym sa...

Hel festlig utmaning. :-)

mitt bidrag

Anonym sa...

Samma fel varje gång försöker igen:
mitt bidrag

Loreal Blondi sa...

Because I didn't understand that it would be something Christmas godies, I made an other trying... sorry. Here's my paperbag filled withgingerbreads

Fredhøy - Gro sa...

Bidrag nr. 2

Gro sa...

Her kommer et nytt bidrag fra meg.

Lene sa...

Da har jeg prøvd meg igjen:) Mitt bidrag finnes Her

Rønnaug S. sa...

Heisann. Denne vil jeg også være med på.

Her er mitt søte bidrag

Unknown sa...

Kjempe flotte DT søte ting.. :)
Eg fekk kjempe lyst å laga ein mjelkekartong til denne oppgavå..
her har du mitt bidrag

Klem frå Tine

WencheP sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Annica H sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Annica H sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Annica H sa...

Underbar utmaning!
Jag lyckas inte så bra med att lägga en länk till mina bidrag, men jag försöker igen...
Mina bidrag.

Turid sa...

Kjempekoselig oppgave!!!

mitt bidrag

Gry-Heidi sa...

Kjempesøte bidrag og herlig oppgave :)

Mitt bidrag

Unknown sa...

Herlig oppgave og ein liten utfordring må eg si.


Her er mitt søte bidrag

Ha ein fortsatt fin kveld.
Solbjørg

Minelly sa...

da har jeg laget bidrag nr 2.

BIDRAG2

Unknown sa...

Her er mitt bidrag

Unknown sa...

Gjør et nytt forsøk... ble visst noe feil i linkinga i foregående kommentar!
Her er mitt bidrag

WencheP sa...

HER kan dere se mitt bidrag.

Julia sa...

Kjempefin oppgave!
Min har ligget klar ei stund den også, men fikk ikke tatt bilde i dagslys før idag ;-)

Her er mitt søte bidrag

Anonym sa...

Här kommer mitt bidrag till veckans utmaning.
Mitt bidrag

Anette S sa...

Tusen takk for inspirasjonen.
Min godispose