tirsdag 18. november 2008

Ukens Søteste Skisse #15

Her er de vi har valgt som Ukens Søteste!


Kristine har valgt SasSa sitt kort
Denne uken velger jeg Sassa sitt kort. Det er rett og slett et av de vakreste kort jeg har sett. Elsker de duse rosa fargene hun har brukt til dette julekortet. Og "innrammingen" av jule-charmsene er kjempestilig. Jeg er kjempe imponert;)


Anita har valgt Nina sitt kort
Nina sitt kort er så utrolig vakkert! De brune nyansene, stemplingen, snøfnuggene og glitteret - alt er med på å skape dette nydelige og svært så gjennomførte kortet. Ikke noe er overflødig, og ingenting kan tas bort - perfekt!:) Og så må jeg ikke glemme den skjønne pingvinen som er utrolig flott malt. Her ble jeg insprert i massevis, Nina!


Hanne har valgt Turid Mari sitt kortDette utrolig vakre kortet traff meg midt i magen og hjertet og hodet denne uka. Jeg er mektig imponert over den stemningen som Turid Mari har klart å trylle frem her ved hjelp av farger, stempler og effekter, det er så man får lyst å gå rett inn i kortet :) Fantastisk fargelegging hjelper selvsagt til å løfte kortet flere hakk. Tusen takk, Turid Mari, dette kortet inspirerte meg virkelig!


Anne Kristine har valgt Gro sitt kortGro sitt nydelige julekort fanget min oppmerksomhet denne uken. Jeg likte så godt de nydelige snøkrystallene og den søte julenissen. Legg merke til bakgrunnen bak nissen den har hun laget selv, nydelig gjort! Virkelig flott gjennomført kort! Takk for at du isnpirerer!


Maya har valgt Minelly sitt kort
Jeg falt pladask for dette kortet!
For ett vakkert juletre! Og for en jobb å sitte å klippe ut *imponert*
Nydelig med juletrepynten og stilig med kors-sting detaljene :)
Og om ikke det er nok,så er det med never/bark som juletrefot også!
Tusen takk for inspirasjon,Minelly :)

Camilla har valgt Gro sitt kort
Gro har laget et utrolig søtt kort til skisseutfordringen. Stempelet hun har brukt er kjempefint, og fargene harmonerer godt med hverandre. Jeg likte godt bruken av strass-steiner, og detaljen med hjertene som henger på streng og er pyntet med perler er bare helt rå! Hun har i tillegg brukt veldig duse farger på bakgrunnspapirene, som ikke tar oppmerksomheten vekk fra selve englemotivet, kjempeflott! Takk for inspirasjonen


Takk for all inspirasjon dere gir oss!:)


6 kommentarer:

Angella sa...

Grattis... fantastiske kort fra dere alle:)

Angella

SasSa sa...

Åhh tusentack för söta ord!
Så glad jag blir!! :D
Kram SasSa

Turid Mari sa...

Så gøøy :)
Tusen takk, snille Hanne :D
*smask*

Fredhøy - Gro sa...

Åi! Takk Camilla!!! *kjempeglad!*

Klem fra Gro

Anonym sa...

Gratulerer! :)

Nina I. sa...

Åh.... Tusen takk for alle fine ord Anita!!! Blir så glad når dere finner inspirasjon i det jeg lager:) Dere inspirerer meg!!