fredag 8. januar 2010

Utfordring # 67 - Ekstravagansa

Vi i Sukkersøtt vil ønske dere alle et riktig godt nyttår og en super start på det nye året!
I anledning nytt år og nye muligheter feirer vi i dag nyåpning av bloggen.
Bloggen har fått nytt design og to nye medlemmer i designteamet :)
Vi vil også lansere et nytt konsept, men det er hemmelig ennå, og vi vil fortelle dere mer om dette snart!
Gled dere - det er mye spennende i vente!
Vi er stolte av å kunne presentere våre to nye designteammedlemmer!
Disse er ingen ringere enn Pia Bau og Daniel Askeland!

Jeg hedder Pia er 59 år bor i Danmark 20 km fra København. Jeg har en mand, datter, svigersøn og 2 dejlige børnebørn på 10 og 16 år. Jeg startede så småt med scrapbooking i august 2006 og blev hurtig grebet af denne skønne hobby. Et lille års tid senere begyndte jeg at lave kort inspireret af de mange udfordringsblogge rundt om på nettet. Jeg søger inspiration ved at deltage i udfordringer som gør at jeg kommer ud i nogle farver og teknikker jeg ikke selv ville have valgt og ved at besøge blogge som har samme hobby.Jeg bruger ofte mønstret papir, elsker pynt, har svært ved at begrænse mig, jeg bruger meget sværte, river og kradser papiret i kanterne, kan godt li' det slidte og lidt rustikke look men jeg synes ikke man kan sige at jeg har en bestemt stil men mine kort er nok meget pyntede og detaljerede og tit i duschede jordfarver. Jeg glæder mig til at være en del af Sukkersøtt designteamet og ser frem til mange spændende og sjove udfordringer.

Hei. Jeg er Daniel, 18 år gammel, og bor i Håkonshella et stykke utenfor Bergen. Akkurat for tiden går jeg siste året på videregående på Laksevåg VGS. En av mine største ambisjoner, er å bli grafisk designer, og neste år håper jeg på å kunne bli student ved Kunsthøyskolen i Bergen, hvor jeg planlegger å ta Bachelorgrad i Visuell Kommunikasjon. Med andre ord så liker jeg å lage ting med hendene, samtidig som det er gøyt å designe ting digitalt. Jeg liker godt å fotografere, men det har blitt mest fotografering av ting jeg lager på dette tidspunkt. Når det kommer til hobbyen, så vil jeg si at jeg liker aller best å lage kort og andre prosjekter, men scrapbooking klarer jeg også. Jeg håper at min tid hos Sukkersøtt blir fylt med mange flotte og gøye prosjekter, og at alle som er innom her, som liker å få seg en liten utfordring, presterer sitt beste! Jeg ser virkelig fram til å få jobbe med så dyktige kolleger som det er i Sukkersøtts DT!

Mottoet vårt for 2010 vil bli romslighet for ideer og tanker. Vi ønsker å være en blogg som fremmer kreativitet, og hvor følgere av bloggen kan komme med innspill og forslag.
Vi ønsker at bloggen skal være til inspirasjon og glede for alle dere flotte kreative sjeler der ute.
Vi vil fokusere på at oppgavene som legges ut i året som kommer skal være enkle, og åpne for forskjellige tolkninger, slik at så mange som mulig ønsker å delta i utfordringene våre.
Sponsor for årets første utfordring er Faerie Song Art Stamps.

De gir bort et gavekort på $20!

Som en heidundrende start og feiring av den nye bloggen er temaet for denne uken:
EKSTRAVAGANSA
Du står fritt til å tolke denne oppgaven; jål opp kortet ditt med hva du måtte ønske. Fjær, glitter, perler, gull, kroner, krystaller, bling, bånd, eller hva ditt hjerte måtte begjære!
Vi gleder oss til å se de fantastiske kreasjonen dere kommer opp med!
Her er litt inspirasjon fra vårt Design Team:




20 kommentarer:

bestevenn sa...

Kjempeflotte bidrag fra DT, og to utrolig flotte nye medlemmer av teamet. Blir spennende med nye oppgaver og mer romslighet.

Ann Cicilie sa...

Gratulerer med to utrolig sterke nye medlemmer på designteamet!

Nydelige dt-bidrag:)

Hanne sa...

Gratulerer med DT-plassen til Pia og Daniel!
Flotte DT-bidrag!

Hege-Annie Simonsen sa...

Superflotte DT inspirasjonsbidrag!
Gratulerer til Pia og Daniel som DT medlemmer i "stallen" deres! :)
Blir gøy å følge med her ett år til, på utfordringer og alt hva dere har å by på! Spennende med det nye dere introduserer.

God helg!

Linda Brun sa...

Gratulerer med to kjempeflinke nye medlemmer av teamet.
Flotte DT bidrag....
Liker tankegangen om muligheter for friere tolkning av oppgavene.. Det er vel bare å hive seg over den første...

Ønsker alle i DT teamet en kjempeflott helg...

Lena Katrine sa...

Godt nyttår!

Gratulerer med nytt flott blogg-utseende, og 2 nye flinke DT-medlemmer!
Blir spennende å følge med på hva som skjer hos dere i det nye året - lykke til :)

Hanna sa...

Stort Grattis till Daniel och Pia för DT platserna! ;o)
Superfina kort från DT teamet precis som vanligt.
Ska bli roligt att följa med här ett år till. :o)

Tack för ännu en rolig utmaning.
//Hanna

Angella sa...

Hei og godt nytt år til dere alle i sukkersøtt og så gøy
at dere har fått med dere Daniel og Pia... I tillegg er det kjempeflott å se Hanne tilbake:)
Det skal bli morsomt å følge dere videre i 2010.

Hærlige,kreative bidrag fra dere alle!

Angella

Nina sa...

Heisann!
Gratulere med to nye DT-medlemmer, blir gøy å se hva de tryller fram :) Savner jo selvsagt de fire som sluttet, men ikke noe dårlig alternativ det her :)

Men jeg skal også være bittelitt kritisk til formuleringen deres... Har ikke Sukkersøtt alltid ønsket å være til inspirasjon og glede da? Som dere skriver nå høres det ut som om dere skal begynne med det nå!! Kan jo bare snakke for meg selv, men jeg har siden starten funnet glede og inspirasjon hos dere!!

Kanskje jeg bare er pirkete, men synes det er verdt å kommentere...

Og til slutt må jeg si; Knall flotte DT-bidrag denne uka!!

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Gratulerer med ny design på bloggen og ikke minst "ny"åpningen!
Gratulerer til de to nye DT medlemmene!
Gleder meg til å følge sukkersøtt i 2010

Gladie sa...

Så flott valg av nye DTer, da - gratulerer så masse begge to!!! :D

Camilla sa...

Så spennende med to nye designteammedlemmer! Blir morsomt:) Har ikke vært så aktiv på Sukkersøtt i det siste, men tenker å svinge meg rundt å bli med på moroa igjen nå litt:) Så flotte bidrag denne gangen, likte spesilelt Marthe sitt, helt herlig!

Camilla

Marte sa...

Tusen takk for koselige kommentarer fra dere! Vi er glade for å se at dere henger med oss også i 2010! :) Vi kan love mange spennende og varierte utfordringer dette året - her er det bare å henge med!
Vi er veldig glade for at du har funnet inspirasjon og glede hos oss hele veien, Nina! Det har selvfølgelig vært hele intensjonen med bloggen fra dag 1. Allikevel ønsker vi bare å understreke disse intensjonene, og at vi gjennom å åpne for valgfrihet av prosjekter og måter å løse oppgavene på - setter fokus på takhøyde i år :) Til inspirasjon for gamle og nye deltakere - samt DT medlemmene.
Det er alltid flott med tilbakemeldinger fra dere, fortsett med det!
Gode tanker fra Marte, på vegne av Sukkersött teamet.

Trine Pedersen sa...

Det er min første deltagelse i utfordringer her på bloggen. Synes det var veldig spennende, og dessuten er det innspirerende å se på alle de flotte bidragene både fra DT og de andre deltagerne.

Kommer igjen neste gang. :)

Gry-Heidi sa...

Godt Nytt År! Gratulerer med to nye og superdyktige DT-medlemmer !
Nydelige DT-bidrag fra dere alle :)

Mona sa...

Skremmende start på 2010 :-) - men en gang må en jo delta på en utfordring også. C")

Jannhild sa...

Knallflotte bidrag fra DT som alltid!!
Gratulerer så mye til Pia og Daniel med designteam plassene!!
Gleder meg til å følge Sukkersøtt i 2010!
Dere gjør en super jobb!!!

Klemmer fra Jannhild

Anne sa...

Gratulerer med 2 nye melemmer av teamet.
Har nettopp levert mitt første bidrag til deres utfordring.

Papirdilla sa...

Kjempeflotte DT-kort. Gratulerer til de to nye superdyktige DT-medlemmene:)

Evigheter siden jeg har deltatt på en utfordring her. Moro å være med igjen.

fonkelimonka sa...

alle kortene - ELSK<3