tirsdag 10. februar 2009

Ukens søteste - #26

Det er jommen ikke enkelt å skulle plukke ut étt bidrag blant alle de supre bidragene som kom inn til forrige ukes utfordring! Det var så mange gode løsninger og lekre kort! Til slutt falt valget mitt på dette kortet til Lene:

Kortet i seg selv er nydelig, både i oppsett og fargebruk. Men innsiden var nok det som virkelig gjorde meg nysgjerrig! Og kan et kort gjøre meg nysgjerrig, i tillegg til inspirert, så fortjener det tittelen "Ukens søteste" :) Konvolutten, pop-up'n, fargene, detaljene... Du inspirerer meg, Lene! Tusen takk for at du deltok i utfordringen.

16 kommentarer:

Vibeke sa...

Wow - så utrolig flott!! Gratulerer med UkensSøteste:)

Aina sa...

Jeg har vel kommentert dette kortet fø, men jeg gjør det gjerne igjen. Det er bare så utrolig lekkert!!!
*sukk*

Bente sa...

Dette kortet er jo bare helt nyyydelig:=)

Aud sa...

Gratulerer Lene! :o)
Et helt perfekt valg av kort til Ukens søteste!!!
Det er såååå lekkert!♥♥♥

Tonje - fantorangen sa...

Velfortjent! Kortet er utrolig nydelig og forseggjort:D

Mim... sa...

Wow, det säger allt, tror aldrig jag sett finare kort, Sarah Key stämplar väcker habegär hos mig. Gratis Lene!!!!!

Unknown sa...

ÅÅÅ dette kortet er berre sååå lekkert!!!

Jeanette sa...

Wow! Nydelig! :)Gratulerer.

Berit sa...

Helt nydelig kort, med den flotte innsiden. Fortjente absolutt ukens søteste! Gratulerer Lene!

Sianba sa...

Gratulerer! Så utroolig nydelig! Og alle de lekre detaljene *smelt*

Anita Kristine sa...

Fy søren, for et utrolig fint kort!! Jeg skjønner ikke hvordan dere får det til, men dette kortet var helt nydelig! :)

❤ Kaia sa...

Helt fortjent.
Dette kortet synes jeg og var kjempelekkert.
Nydelige detaljer.

Anonym sa...

Grattis! Verkligen vilket fantastisk kort. Jättefint! Tänk att få ett sån kort tillsänt!

Ingvild´s lykke sa...

Dette var et super flott kort, Gratulerer

Hege-Annie Simonsen sa...

Sier bare WOW! Så nydelig og flott!! :)

Kort og Søm sa...

Kjempe fint kort! :o)