tirsdag 20. januar 2009

{ ukens søteste } vintage

Jeg tror nesten vi satte ny rekord på antall deltakere på vintage-utfordringen :) Utrolig mange flotte bidrag å titte gjennom, og utrolig vanskelig å skulle velge en favoritt! Men før jeg kommer med resultatet, vil jeg gjerne benytte anledningen til å mase litt ;)
Dere må linke direkte til bidraget deres! Ikke link til bloggen. Det kan ta noen dager fra dere "leverer" et bidrag her til noen av oss i DT får sett på det, og da må vi få komme rett på sak. Vi kan ikke bruke tid på å lete, eller på linker som ikke fungerer... Sjekk derfor at linken deres fungerer som den skal før dere går ut fra kommentatorboksen, er dere greie :)
Jeg har laget en enkel trinn-for-trinn "bruksanvisning" for dette. Den ligger i margen her, under det beskrivende navnet "missing link". Den viser bare én måte å gjøre det på, men uansett metode; for å linke direkte til det kortet dere skal bidra med, må dere starte med å klikke på overskriften til det aktuelle innlegget. Da kommer denne opp i nettleseren, og dere kan merke den og klippe den ut, for deretter å lime den inn der den skal være i html-koden.
Men nok om det, og over til noe langt hyggeligere:
{ukens søteste}
Jeg fulgte magefølelsen på valget mitt, men burde kanskje kalle det hakefølelsen i stedet, for haka falt noen hakk ned da jeg så dette nydelige kortet... Jeg skal ikke beskrive det i hjel, bare si at jeg syntes det var verdt ekstra oppmerksomhet! Et utrolig flott kunstverk av et kort, der alt stemmer; farger, pynt, detaljer - berre lekkert! Jeg er imponert over det fantastiske arbeidet...
Dermed kan Jannhild smykke seg med tittelen ukens søteste på vintage! Applaus og jubel kan leveres i kommentarboksen :)

31 kommentarer:

Bente sa...

Applaus og jubel fra meg:=) Dette kortet var helt nydelig!

Marianne sa...

Massevis av applaus og jubel fra meg også!! Gratulerer som velfortjent "søteste" Jannhild!!!

Vibeke sa...

WOW - dette er nok det flotteste kortet jeg har sett!!!:)

Inger-g sa...

Fantastisk nydelig kort! Applaus og jubel herfra også.

Kristine sa...

Masse jubel og applaus og bukke nikke neie kommer fra Hardanger til Jannhild!
Dette har hun virkelig dreisen på!
Og fortjener absolutt denne tittelen!
Gratulerer til deg vennen;)
Suss og nuss fra Kristine

Eva Helen sa...

Gratulerer så masse og ett nydelig kort.

Anonym sa...

For et lekkert kort.

Toneloni * Tonje sa...

Dette var velfortjent. Rett og slett vakker :) Gratulerer som Ukens Søteste

Klem Tonje

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Wow!!! Applaus!!! Dette er bedårende lekkert - nydelig gjennomført og gratulerer Jannhild!!

Anne Bente sa...

applaus fra mig også, denne er da noget af det sødeste jeg har set.

LENA sa...

Wow, fineste kortet jeg sett på lenge!!
Applaus, applaus

Aina sa...

Velfortjent "søtest"! Aldeles nydelig kort :O) Stor applaus!!!

Pia sa...

Det er bare et super fantastik nydelig kort, sååå sødt

Jannhild sa...

Å hjelpes meg!! Mitt kort av alle!?! Da må jeg først og fremst få si tuuuusen takk til deg Hanne som roser kortet mitt opp i skyene!! Nesten så jeg blir litt flau og i samme stund litt rørt, her jeg sitter :)
Og så til alle dere som har kommentert kortet mitt i bloggen og her i dette kommentar feltet: Tuuusen takk skal dere ha!! Dere er også søte :)

Klem til dere alle fra meg!!

Lene sa...

Utrolig fantastisk kort!
Gratulerer, Jannhild!
Dette var velfortjent!

Iren sa...

Gratulerer så mye som ukens søteste!!! Det var et skikkelig flott kort :o)

Lisa Marlene sa...

Helt nydelig bidrag!
Gratulerer Jannhild!

Angella sa...

Jaaa... dette var også min favoritt, men jeg syns faktisk hennes rosa vintagekort var hakket mer sukkersøtt...eller.... ? Har du ikke sett det, så stikk innom blogen hennes!!

Gratulerer Jannhild!

klem
Angella

❤ Kaia sa...

Det var et utrolig lekkert kort :o)
Gratulerer så mye.

Tanja sa...

Nyyydelig!!
Gratulerer som ukens søteste!!:D

Hanne sa...

Gratulerer så mye! Dette kortet var helt fantastisk flott!

♥ Kari ♥ sa...

Hurrarop og jubel fra sørlandet også! Nydelig søtt vintage kort!!Ja, dette kan du vennen!!
Klemmer fra Kari

Anonym sa...

Å kjære min skaper, det kortet var lekkert. Waaaao.

Nina I. sa...

Gratulerer så mye!!! Utrolig nyyydelig kort!

Bibbi sa...

Utrolig lekkert!!

Anonym sa...

It's very nice ! very lovely !!!

Jeanette sa...

Nydelig nydelig kort! :)

eba sa...

Aldeles nydelig og tittelen verdig! *applaus*

Linda sa...

Det er et meget smukt kort - det er et velfortjent tillykke.

Bendichte sa...

Gratulerer, Gratulerer - det er et av de nydeligste kortene jeg har sett - ever!

Hildegunn sa...

Applaus og jubel fra meg også!
Et virkelig nydelig kort!