lørdag 11. juni 2011

Det nye Sukkersött design teamet:O)






Først av alt må jeg få si TUSEN TAKK til alle de super flinke damene som søkte på en plass i Sukkersött design teamet. Det er aldri en lett jobb å bare velge ut noen få i en så talentfull gruppe.

Som dere vet, har vi vært så heldige å ha med oss Astrid som vikar denne våren. Hun har gjort en super jobb, og siden Inger Marie velger å takke for seg til sommeren, har jeg invitert Astrid til å overta roret etter Inger Marie; og hun sa JAAAAAA:O)

Astrid og jeg har blitt enige om et variert og dyktig design team som skal inspirere dere fra høsten av.

Jeg vet det er mange der ute som lurer på hvem de utvalgte er;
så her er de, og ta godt imot dem!!!




Yvonne
Marianne
Jill
Kari
Camilla
Gro (Plundis)
Ane
Merete
Gro
Maria
Angella
Hildegunn



Vi gleder oss alle til å ta fatt på en ny sesong, og håper dere fortsatt ønsker å bli med og ha det gøy med oss:O)

Til de som ikke ble valgt; tusen takk for at dere søkte:O)

Ha ei herlig helg.

Hilsen,


Nancy;O)



3 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer til dere alle :D Blir spennende å se hva dere lager :D

Anonym sa...

Gratulerer. Gleder meg til å se.

Hege-Annie Simonsen sa...

Gratulerer!! :) Det er gøy å følge Sukkersøtt-bloggen!! :D

God sommer! ¤¤¤
Klem, Hege