søndag 6. februar 2011

Ukens godbit :)

Det er min, Astrid, sin første gang til å velge "ukens godbit", og det er jo en fornøyelse når det er kommet inn så mange flotte bidrag:-))
Men du verden så vanskelig det også var og bare skulle velge en!!

Jeg måtte gå noen runder med meg selv, men til slutt så var valget mitt klart.......
og vinneren av denne ukens godbit ble nr.23...... KIANEL med denne vakre bok-esken:-))


Begrunnelse:

Jeg likte så godt den nydelige dekorasjonen, fargesammensetningen og detaljene på bok-esken hennes.
Utrolig flott med det brune rutepanelet på fremsiden, innsiden med blondekanten rundt
bildet og dekoren på bok-ryggen. Også detaljen med "perlene" som hun har laget med maling, og som
går igjen på alle sidene er så gjennomført.. Alt i flott harmoni og vintage preg:-))

Gratulerer så mye Kianel


Send oss mailadressen din, så skal du få en badge du kan ha på bloggen din.
Klemmer fra Sukkersøtt-jentene:)

PS!Ukens utfordring finner dere i innlegget under:)

Ingen kommentarer: