fredag 21. januar 2011

Sukkersött #109





Velkommen til en ny utfordring her hos Sukkersött:O)

Forrige uke kom det inn mange, lekre bidrag til fargeutfordringen. Tusen takk til alle som deltok:O) Gøy å se at så mange blir med oss hver uke.

Som kjent lar vi Random.org. trekke vinneren for oss, og den heldige denne uken ble

.

.

.

.

.

.

.

.

#1 - Hege

Gratulerer!

Hege laget dette kortet


Send oss navn og adresse på mailen oppe i venstre hjørne,
så skal vi ordne det slik at du får premien din :0)

***

Også denne uken blir vi sponset av Kreative Hender.




Kreative Hender er en hobbybutikk,
som har det meste til de fleste.
Vi er store på Scrapbook og ting til kortlaging.
Vi har ett stort utvalg i umonterte stempler.
Ta en titt innom butikken


Gitte fra Kreative Hender gir den heldige vinner disse flotte stemplene:O)





Hun har også sponset Teamet med motiv og tekst stempler:O)

***

Denne uken er det Lene som har gitt oss en utfordring:


Lag et kort/prosjekt som inneholder sjokolade!


Her kommer noen flotte bidrag fra Design Teamet. Ønsker du å ta en nærmere titt på hvordan de har laget kortet/esken, klikk på navnet over bildet.


Wenche
(Toffifee eske)






Gro


Lykke til!

***


Det er lov å kombinere Sukkersøtt med andre utfordringer,
men det skal være et nytt kort/prosjekt, ikke et tidligere publisert :0)
Husk å levere direkte link til kortet/prosjektet, ikke til bloggen.
Vi i Design Teamet gleder oss til å se deres bidrag.

Klemmer fra Sukkersøtt-jentene:0)





5 kommentarer:

Hege-Annie Simonsen sa...

Oi, så overraskende å finne seg selv som vinner her! Det var gøy!! Satt i telefonen med søstra mi (ikke den søstra som blir mottaker av dette kortet jeg vant med), da jeg surfa inn her og oppdaget kortet mitt. Tusen takk for de fine utfordringene dere lager for oss kortlagere, her i denne bloggverdenen!

Nydelige DT inspirasjonsbidrag til den nye utfordringen! Ønsker dere alle ei riktig god helg, når arbeidsdagen er over denne fredagen! :)
Kemmer, Hege

Anonym sa...

Flott vinnerkort! Gratulerer:)
-Hærlige DT bidrag -NAM!

Bodil sa...

Nå har jeg lagt inn mitt sjokolade-bidrag :)

Anonym sa...

Tror jeg for første gang har klart å linke direkte til bidraget! -Har jeg aldri kunnet før..:)

Hobbykroken sa...

Da er bidraget levert, i siste liten......


Ann Kristin