fredag 23. april 2010

Utfordring #81 - Ram det inn

Fredagen er over oss igjen og vi har en ny oppgave til dere dag.
Først skal vi trekke vinneren av forrige ukes oppgave:

*
*
*
*


med dette nydelige bidraget:



Gratulerer så mye!
Send adressen din til sukkersottblogg@gmail.com, så sender vi deg premien.

Denne ukens oppgave lyder som følger:

Ram det inn!

Vi ønsker å se rammer på kortet/prosjektet ditt.


Order your Whiff of Joy Stamps here

Ukens sponsor er Whiff of joy, som sponser med dette stempelet:



Vi i designteamet har også vært så heldige å få hvert vårt stempel. Her er våre bidrag denne uken.









Bidraget skal som vanlig legges til i MacLinky. Du er også velkommen til å legge igjen vanlige kommentarer.
Husk at bidraget kan ikke kombineres med andre utfordringer.

Lykke til!

6 kommentarer:

Scrappellen sa...

Hei hei! Jeg klarte visst å legge adr. i stedet for navnet mitt jeg:)), men håper dere finner frem for det.
Ellers likte jeg tema "ramm det inn":)

Klem,Ellen

sjeroks sa...

Det var en gøy utfordring:)

God helg ønskes fra siri

Anne sa...

Moro å se så mange forskjellige det blir på samme tema.

Unknown sa...

Jeg misforstod litt og la inn en lang overskrift i MrLinky, men håper dere finner bidraget mitt allikevel :)

Hilsen Mette

Merete/Scrappeguri sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tindaloo sa...

Wow! nyyydelige bidrag fra DT'ene :)