fredag 18. desember 2009

Utfordring #66 - Fred


Det er snart 4. søndag i advent og julaften nærmer seg med stormskritt. Det er klart for den 4. og siste adventsutfordringen hos oss, og i dag skal vi avsløre de siste premiene som havner i den store premiepotten!
Husk at det er ÉN heldig vinner som stikker av med HELE premiepotten!!

Det blir ikke annonsert noen vinner i dag, men vi minner om at alle våre adventsoppgaver har en frist onsdag 06.01.10 kl 2200!! Så det er ikke for sent å være med på de forrige utfordringene heller. De handler om GLEDE , HÅP og LENGSEL.
Dere velger selv hvor mange oppgaver dere velger å løse, desto flere oppgaver, desto flere lodd i potten.

Så over til ukens premier som havner i premiepotten. Det er nemlig vi i DesignTeamet som putter en premie hver i potten! Er vi ikke snille?!? Her er en collage som viser premiene fra hver av oss. Du kan dobbelklikke på bildet for å se de nærmere!



Den store premien inneholder nå dette;



I adventsutfordringene vil hver oppgave ha et tema fra Inger Hagerups adventsdikt.

Tema denne uken er derfor FRED!

"Vi tenner fire lys i kveld og lar dem brenne ned.
For lengsel, glede, håp og fred, men mest allikevel for fred
på denne lille jord, hvor menneskene bor."

En bekjent sa en gang: "Dersom alle laget kort, ville det vært fred i verden!"
Vi synes dette er godt sagt, for hva er det vel vi kortlagere er opptatt av?
Jo, å finne noen å glede med et kort (eller noe annet man har laget). Vi tør å påstå at vi som kortlagere er generelt snille mot hverandre, og at gode vennskap utvikler seg gjennom vår felles hobby.
Så derfor blir den siste adventsoppgaven slik:
Vi ønsker å se et kort/prosjekt du vil gi/har gitt til en god kortlagervenn. Og for å ikke skape ekstra stress så tett oppunder jul - er det denne uken lov til å publisere på nytt noe man har laget tidligere...) Vi SA vi var snille, ikke sant?;)


Her kan du hente litt inspirasjon fra design teamet:











Carina

Marte:




Husk at fristen for alle adventsoppgavene er onsdag 06.01.10 kl.22.00. Så dere har god tid til å kose dere med disse i førjulstiden. Bidrag til utfordringen SKAL lastes opp til Mck.Linky. Og dere er selvfølgelig velkomne til å legge igjen "vanlige" kommentarer i kommentarfeltet ;)

13 kommentarer:

Linda Brun sa...

Kjempeflotte premier og 4 flotte utfordringer...

Linda

Pia sa...

så super flotte DT bidrag og sikke kæmpe lækker præmie. I må have en rigtig glædelig jul og tak for alle de spændende udfordringer i 2009.

Kort og Søm sa...

Supre premier!! :o)
Har ikke rukket en eneste utfordring nå, men vi får se når alle julegavene er pakket inn... :o)
Takk for alle utfordringen i året som har vært, og god jul!!

Klem Fredrikke :o)

Marianne sa...

Så flotte premier, DT-bidrag - og koselig oppgave(r).
Nå har jeg lagt inn en lenke til et kort jeg ga til en kortvenninne i fjor - måtte jo det når vi fikk muligheten. Håper også å få laget et helt nytt bidrag til denne utfordringen.

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei. :)
Om dette var siste utfordringen for i år fra dere, må jeg bare få ønske dere alle ei riktig god jul!
Takk for den innsatsen dere gjør med å drive denne supre bloggen og for alle de fine utfordringsoppgavene!

Klemmer, Hege

Hege sa...

Jeg skrev heges kort og sånt i linken denne gang, pga at det var en hege her fra før..

tusen takk for flotte adventsutfordringer og takk for ett koselig år med masse flotte utfordringer og DT bidrag:)

Ønsker dere alle en god jul, og et kreativt nytt år!!

Lenas kort sa...

Linkinga fungerte dårlig for meg denne gangen på mr.Link.....så jeg prøver å linke den her
Jeg vil samtidig få ønske alle dere i sukkersøtt timet en god jul,og ett fredfylt nytt år :-)

Line sa...

Jeg vil ønske dere en riktig GOD JUL OG ET GODT NYTT ÅR. Gleder meg til nye og spennende utfordringer i 2010. :-)

GryA sa...

Mr. Linky virker ikke, så jeg legger inn mitt bidrag her.Kan jo sjekke om det funker senere igjen.

http://milfordsscrappeblog.blogspot.com/2010/01/sukkerstt-66.html

bente_me sa...

Mr linky fungerte ikkje så eg la inn bidraget mitt her:) Go!!!dt Nytt år

mitt kort

sonja sa...

http://scrappedugnad-sonja.blogspot.com/2010/01/sukkerstt66-fred.html

sonja sa...

Jeg greide ikke å legge inn bidraget mitt, med linken.

Her kommer det !

Anonym sa...

Så flotte premier dere har lagt igjen fra designer-teamet! Også alle de andre da!
Og ikke minst alle de flotte utfordringene:)
Dere har virkelig vært snill!

Har prøvd meg på 2 utfordringer med 3 resultat!
Gleder meg og er spent til dere "kårer" en vinner!
Blir jo morro å se hvem som vinner, av alle!
Morroa er jo er jo det bare å få være med og vente spent på en vinner! *Hehe!*

Håper dere har et flott 2010 og gleder meg til å løse flere utfordringer i året framover!