mandag 1. juni 2009

Vinner av utfordring # 41

Beklager litt sein annonsering av denne, det skyldes at denne helga er så lang :) Dermed går jeg rundt og tror det er søndag i dag. Jaja, nå har jeg i hvert fall trukket en vinner blant alle de flotte bidragene som kom inn til utfordringa som gikk ut på å ikke bruke fargelagte stempeltrykk, og den heldige vinneren av stempler fra Studio 2 mèrs er Ellen! Gratulerer!

Her er det nydelige kortet som hadde vinnerlykken med seg...
... og her er det andre kortet Ellen laget til denne utfordringa. Knallstilig!
Takk for to flotte bidrag, Ellen, og gratulerer med premien denne gang :) 
Du må ta kontakt med oss på sukkersott@gmail.com for å få den hjem i postkassa di. 
Hurra og tudelu :)

5 kommentarer:

Hildegunn sa...

Gratulerer så mye!
Herlige kort du har laget!

Anonym sa...

Gratulerer med flotte bidrag.

Lisbeth sa...

Gratulerer så mye, herlige bidrag!!!
Klem,))

Bente sa...

Kjempefine kort! Gratulerer:=)

Gunn-Hege sa...

Hei hei =0)
Har sendt to mailer til dere uten å få noen respons, så jeg lurer rett og slett på om de ikke kommer fram?
Jeg vant utfordringa hos dere, nr 38, men har ikke fått noen premie enda. Nå vet ikke jeg hvor lenge det er vanlig at det går før man får noen premie da, så dette er ikke ment som noe mas altså, bare det at jeg er så innmari spent =0)
På den annen side, dersom dere ikke har fått noen av mine mailer, er det jo ikke lett å få sendt meg noe heller ;0)
MVH Gunn-Hege