fredag 6. mars 2009

Utfordring #31

Dagene og ukene flyr av gårde - plutselig er det fredag igjen, og ny utfordring fra oss:)

I dag har vi en skisse til dere, laget av meg (Anita). Gleder oss til å se hva dere får ut av den! Husk på at man trenger ikke å følge en skisse slavisk hvis man ikke vil det, den er et utgangspunkt å jobbe ut i fra. Så lenge vi kan kjenne igjen noe i skissen er det opp til deg hvor mye eller lite du vil følge den.


Og her er hva design teamet har laget med skissen:




Premie denne gangen er tre babystempler sponset av Stempelglede. Single stamp 006 Babybakgrunn, Singelstamp 007 & 008 Babyborder.

Lykke til alle sammen!








98 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe fin skisse! og kjempe fine kort dere har laget!
Gleder meg til denne, tenker jeg får laget et kort allerede i formiddag :)

Cathrine:)

Mokka sa...

Så herlige kort dere lager!! Masse inspirasjon å hente her. :)

Og de nyyyyydelige stemplene til premie da. Tror jaggu jeg må prøve meg på denne!

Camilla sa...

Fantastisk fin skisse Anita! Og for noen lekre DT-bidrag.
HER er mitt kort!

Vibeke sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vibeke sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Vibeke sa...

Mitt bidrag

Prøver linking en gang til...

Flott skisse - og herlige kort fra dere i DT. God helg til dere alle:)

Aina sa...

Nå er det lenge siden jeg har sendt inn noe bidrag til "Sukkersøtt" så det var vel på tide.
Herlig skisse å jobbe etter :O)

Aina

Mitt bidrag!

Anonym sa...

Her kommer mitt kort..

Koste meg masse med denne skissen altså, så ikke se bort i fra at det kommer et par bidrag til..hihi:)

Ha en fin helg jenter!!

Klem fra Cathrine:o)

Camilla sa...

Da har jeg prøvd meg på deres utfordring for første gang. :)
Flott skisse!

http://camilla-beautifulmoments.blogspot.com/2009/03/sukkerstt-utfordring-31.html

Camilla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Camilla sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Camilla sa...

Håper jeg endelig klarer å legge ut link her nå. :p

Her

Benedicte sa...

så flott skisse
her kommer mitt kort

klem fra Benedicte

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Kjempefin skisse og så utrolig nydlige DT kort.....
Mitt bidrag

Miip sa...

Flott skisse, og utrolig fine bidrag fra DT :)

Mitt bidrag

Monica sa...

slenger meg emd for en angs skyld jeg og! Er mye inne og titter her, men har aldri vært med sjøl før! :)
Men her er mitt bidrag

Winnie @ Norwayscrapper sa...

her er mitt kort

Monica sa...

Digg skisse, denne vil jeg prøve meg på! Lekre DT-kort og flott premie :)

Gry-Heidi sa...

Denne skissen likte jeg kjempegodt, og DT har aldeles nydelige inspirasjonsbidrag!

Kortet mitt

Pia sa...

Fantastik nydelige DT bidrag. Mine bidrag kan ses
HER

Gro sa...

Flott skisse, og like flotte DT-kort. Her finner dere mitt kort.

Aud Kirsten sa...

Mitt bidrag
Har nå prøvd meg på skisseutfordringen deres for første gang :0)

Loreal Blondi sa...

You find my card for Mother here

Karita sa...

Wonderful sketch! And great cards Ladies :)
Here is my card

Hugs,
-Karita-

Nina sa...

Super skisse å jobbe etter :)

Mitt bidrag

Eva Helen sa...

Her er mitt bidrag

Flotte bidrag fra Dt og gleder meg til hver utfordring.

Carina sa...

Nok en gang en kjempe flott skisse og mange nydelige bidrag!

Her er mitt kort

Marte sa...

Denne skissen liker jeg godt, Anita! :)
Her er mitt kort.

Aud sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Aud sa...

Super skisse og nydelige DT-kort!♥

Her er mitt kort.

Lise Katrine sa...

Her er et bidrag fra meg :)

Liv Johanne sa...

Flott skisse jobbe med! her er min løsning

Bente sa...

Nydelig skisse å jobbe etter! Her er mitt bidrag denne gangen:=)

Unknown sa...

Herlis skisse og nydelig DT kort!

Her er mitt bidrag;

Mitt kort

nr 35 sa...

Da har jeg forsøkt meg på deres utfordring for første gang. :)
Flott skisse!

mitt bidrag

Rita sa...

Takk for flott skisse, Anita. Den var super å bruke!

Mitt første bidrag til denne utfordringen finnes her

Hilsen Rita

Lenes stempelkrok sa...

Nydelig skisse, og knall lekre DT bidrag:-)

mitt bidrag

Marit sa...

Det er jammen lenge siden sist, men her er ett bidrag fra meg :)

Cherubs til sukkersøtt

anne bodil sa...

Kjempefin skisse og flotte DT kort!!
Jeg har også fått laget et herrekort denne gangen. :)

Mitt kort

Anonym sa...

Hei!
Har prøvd meg på din skisse utfordring # 31, men får ikke linket den. Må derfor bare henvise til min blogg.

Maria Therese sa...

<+a href="http://memyselfandscrapping.blogspot.com/2009/03/sukkerstt-challenge-31.html">mitt bidrag<+/a+>

satser på at jeg har fått til linkingen..
Nydelig skisse var dette!!Koste meg masse med denne

Maria Therese sa...

tror jeg jeg skjønne hva som gikk gale i forge innlegg ..*fnis*
Prøver igjenn
tekst her

Elisabeth sa...

hei hei dere

Denne skissen var helt fantastisk. Den fikk meg til å komme i gang. Og kortene som dere har laget er jo bare helt utrolig flotte alle sammen.
Jeg måtte bare prøve meg på denne skissen men lurer fælt på hvordan jeg skal legge en link til her..
Hilsen Elisabeth

Line sa...

Kjempeflott skisse og nydelige kort fra DT'ene!!
Her er mitt bidrag

Line:)

Norunn sa...

Her er mitt bidrag til utfordringen.

Elisabeth sa...

da prøver jeg igjen her
her er kortet mitt

Lise ♥ Hverdagsglimt og Kreativiteter sa...

En kjempefin skisse og nydelige DT-bidrag!

Mitt vårinspirerte kort er HER :-)

Lise

Rita sa...

Her kommer mitt andre bidrag til denne ukens utfordring.

Her er mitt kort.

Rita

May-Bente sa...

Nydelig skisse, gøy å jobbe med den, blir nok flere kort etter denne. DT bidragene er flotte som alltid!!

Mitt kort

LENA sa...

Nok en nydelig skisse og inspirerende DT-bidrag!
Her er to kort jeg har laget!

Nina sa...

Flott skisse, og lekre DT kort.


Mitt bidrag kan du se her

Kjellaug sa...

Så fin skisse og flotte DT kort.

Mitt bidrag

Nixe-Moni sa...

What a great sketch and gorgeous cards by the DT´s!!

Here is my card

Hugs
Moni

Papirdilla sa...

Mitt første bidrag til dere.Dere lager så flotte kort. Denne uka ble jeg virkelig satt ut av kortet til Hanne. Wow... Flott skisse av Anita.MITT KORT

Asil sa...

Nesten litt skummelt, hehe, men dette er første gangen jeg prøver meg på en av utfordringene deres! Herlig oppgave, gleder meg til neste!!

Og jeg har valgt å lage årets første julekort, fnis! :)

Inger Harding sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Inger Harding sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anita sa...

Brukte skissen på treff i helgen, det var praktisk!

mitt bidrag

Stine Ursin sa...

Kjempeflott skisse og nydelige DT bidrag!! Veldig kjekt åjobbe med denne.

her er kortet mitt

Anonym sa...

Likte skissen veldig godt!
Koselig å delta, og så mange flotte kort :) Har vanligvis ikke probl. med å linke, men denne vil liksom ikke gitt' ;)så jeg har visst litt "tungt for det" i dag ;)
Bidraget mitt finner du ved å klikke på Inger.

Hanna sa...

Åh, vilken härlig skiss!
Älskar den,
den är så rolig att jobba efter! :)
Som vanligt var det underbara DT-bidrag! :)

Kunde inte länka till mitt bidrag,
men klicka på mitt namn,
sedan till Bloggarkivet och där går man vidare till
"Sukkersött #31- Årets första Påsk Kort".

Hoppas detta går bra! :)
//Hanna

Unknown sa...

Wonderful sketch and absolutely stunning DT cards :)

Here's my entry!

Else Britt sa...

Så nydelige kort dere lager. Henter mye inspirasjon her.
Jeg prøver meg for første gang i denne konkurransen. Spennende.

Her er mitt kort

MacNina sa...

Så fin skisse og nydelige DT bidrag!

Her er mitt bidrag≈

Anne Bente sa...

Her er mitt bidrag

Heidi a sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Flott skisse, og veldig mange fine bidrag. juhu!

Her er mitt bidrag

Bente sa...

Så mange flotte bidrag!! - Her er mitt kort

enitsirk sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
enitsirk sa...

Herlig skisse Anita! Måtte bare prøve meg på denne! Så her er mitt kort:-)

Monika sa...

Utrolig flotte kort dere har lagd!!
Jeg har for første gang prøvd meg på en av deres utfordringer, og å lage kort etter skisse ga mersmak c',)

Mitt bidrag

Anonym sa...

Underbar skiss! Tack Anita!

Här kommer mitt kort!

Kram/Klem // Sara

Toneloni * Tonje sa...

Fantastisk flott skisse fra Anita som det var en drøm å arbeide etter. Og så lekre kort fra DT teamet!

Mitt bidrag

Lisbeth sa...

Hei! Herlig skisse og flotte DT- bidrag. Det er første gangen jeg prøver meg på en utfordring.
Mitt kort

Julia sa...

Nydelig bidrag fra Dtene!! Herlig skisse å jobbe med!

Her finner du mitt bidrag

Annita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Da har jeg også laget noe for første gang :) Håper det er godkjent!

Mitt bidrag

nr 35 sa...

Prøver igjen jeg - får feilmelding når jeg forsøker linken min selv om bidraget fortsatt er på plass i bloggen min....

HER

Karen O sa...

Nydelige DT kort, og flott skisse!
Prøver meg på utfordringen deres for første gang.
Her er kortet mitt.

Heidi a sa...

http://heidibeatespapirdillerier.blogspot.com/2009/03/sukkerstt-utfordring-31.html

Heidi a sa...

jeg fikk bare ikke til å legge ut link til kortet mitt... håper den ovenfor er grei! Eg har merket kortet med sukkersøtt utfordring#31...

Noen som kan gi meg en idiot sikker forklaring på hvordan eg gjør det??he he

Gro sa...

Så flott skisse! Dette var kjempegøy!
masse flott inspirasjon fra teamet!

Mitt bidrag finner du her

Mim... sa...

Wow hur många gillar denna utfodringen, jättekul och här kommer mitt bidrag

Margareth sa...

Flotte Dt-kort!!!!

Her er mitt kort

Mokka sa...

Da har jeg laget et bidrag. Her kan dere se det.

Inger-g sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Inger-g sa...

Flott skisse og nydelige kort som vanlig. Og veeldig fristende premie!

Her er mitt bidrag.

Line A sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Line A sa...

Nyydelig skisse!

Her er mitt bidrag..

Anonym sa...

Fint skiss och jag hoppas att jag lyckats följa den. Väl, här är mitt bidrag. mitt bidrag

Anonym sa...

Here is my entry, thanks for looking.

mellem sa...

Flotte DT-bidrag.

Her kommer mitt bidrag

Marianne sa...

Utrolig flotte, isnpirerende DT kort - måtte prøve meg denne gangen
og bidraget mitt er her

Ewonne sa...

Här kan ni hitta mitt kort!
Hoppas jag inte är för sent ute!!

Sissen sa...

På tide å legge inn mitt bidrag. Fin skisse, og jeg fikk prøvd ut litt vintagestil :) Her er mitt kort

Linda S. L sa...

Heia :)
suuuuper fin skisse! flotte kreasjoner fra DT som vanlig :)

her er mitt kort

mvh
Linda s l

Camilla sa...

Utrolig fine DT bidrag denne gangen! Og kjempefin skisse, likte den veldig godt:)

mitt kort

Camilla

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig skisse!

Her er mitt bidrag! :)
God helg! :)