fredag 29. august 2008

Utfordring # 5 Gjestedesigner # 2

Nå er vi glade for å kunne presentere vår andre gjestedesigner for dere!:)

Mange har nok sett Camilla sine lekre kort, enten på hennes egen blogg eller på en av utfordringsbloggene hun designer for. Her er litt om Camilla og hennes utfordring til oss!

Jeg startet i det små med kortlaging våren 2006. Og nå er det en hobby jeg nesten ikke kan leve foruten! Det som er så gøy med kortlaging, er at selv om stemplene er like, så er mulighetene nesten uendelige for hva du kan lage, og hva uttrykk du vil gi.

Jeg blir selv inspirert av andre sine blogger, og kort. Men jeg ser også på LO'er etter inspirasjon. Foto, interiørblader, og farger i naturen gir også inspirsjon. Noen ganger er det sånn at jeg bare setter igang med et kort, der jeg legger fram alt av himmel og jord som kan matche, og setter det sammen. Ofte må jeg ta bort en del pynt! Jeg er også veldig glad i å fargelegge motivene mine! Og da spesielt med Distress Ink.

Det er vanskelig å si hva som kjennetegner kortene mine, men jeg liker å gi de alle noe spesielt, en eller (helst) flere særegne detaljer. Jeg prøver ut nye farger og kombinasjoner hele tiden, noe som er veldig spennende! Kortlaging er for meg en form for terapi, der jeg slapper av etter en hektisk dag, og kan bare la tankene fare:)


Oppgaven min blir å lage et MAPPEKORT (Noen kaller det folderkort). Det er et kort til å ha stempeltrykk, penger og div. i.
Jeg har forslag til mål, men alle kan lage mappekortet sitt etter sine egne mål. Jeg har brukt fargene grønt & blått, fordi det er de fargene jeg liker best akkurat nå! Så tilleggsutfordringen blir å lage et mappekort med de fargene du liker best akkurat nå.



Her er Camilla sitt flotte kort




Takk for en flott utfordring, Camilla! Vi i DT har kost oss masse med å lage dette kortet, det er virkelig kjempemoro, så her er det bare å sette kreativiteten i sving!:)










Premien denne gang er stempelet "Charlotte riding raindeer" sponset av Whiff of Joy Stamps, og hvem har vel ikke lyst å ha dette i samlingen sin??:)


Så, finn frem papirer og kartong i dine favorittfarger for øyeblikket, lag et mappekort ut fra Camillas beskrivelser ovenfor og link direkte til bidraget ditt i kommentarfeltet under. Frist er som vanlig midnatt neste fredag.

Kos dere og lykke til!:)




110 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe flott utfordring Camilla!! Og flotte bidrag fra både Camilla og DT!!! Nå har det seg dessverre slik at jeg er midt oppi pakking grunnet flytting.. Så mesteparten av scrappetinga mine ligger i esker.. Og er ikke inne i huset før i midten av september, så tviler, beklageligvis, på at jeg rekker og være med denne gangen!! Men kanskje jeg får lirket ut noe fra eskene ;-)

Klem Cathrine..!

Ellen Karin sa...

Dette var jo en kjempemorsom utfordring som jeg har veldig lyst til å prøve meg på. Får håpe jeg får tiden til å strekke til den nærmeste uka. Og premien var jo ikke å forakte den heller... Kjempesøtt stempel.
Nå må hjernen begynne å jobbe med en idé... :)

God helg til alle sammen.

Camilla sa...

Wow og atter wow!! Jeg er kjempe imponert over bidragene til DT'et!! Det er de flotteste mappekortene jeg noen gang har sett!! Tusen takk for at jeg fikk være gjestedesigner hos dere! Det har vært bare moro!:) Nå håper jeg mange hiver seg med på utfordringen!!
Ha en god og kreativ helg;)
Klemmer fra Camilla.

Eli sa...

Dette var spennende, Camilla. Du er så flink!!!!!!!!!!

Angella sa...

gått av banen... det var kult...:)
DT og Camilla, dere er virkelig en inspirasjonskilde. Jeg er i gang...:)

Anonym sa...

Så stilig. Dette må jeg prøve meg på.

Anki sa...

Jag har redan gjort ett sådant kort innan utmaningen och det var verkligen kul! Så nu får man kasta sig över och göra ett nytt endast för utmaningen ;-) Tur att det är fredag så att man kan sitta uppe länge och sova morgon sen..hihi.... Under tiden kan ni se mitt förra folderkort på min blog. Jättekul om likasinnade från grannlandet tittar in ;-)
Anki

Beate sa...

Wow, her var det mange fantastiske flotte kort!! Skal forsøke meg på denne om jeg får tid. :)

Gry-Heidi sa...

En kjempeartig utfordring, og flotte bidrag fra DT'et. Jeg har aldri lagd mappekort før, så dette blir dobbelt moro det :))
God helg!

Caroline sa...

Likte denne utfordringen veldig godt!! :) Og grattis som gjestedesigner, Camilla!! :)
Her er
bidraget mitt

Nixe-Moni sa...

Wooow all creations are just so stunning. Love them all. Absolutely great work!!
Hugs, Moni

NGCARDS sa...

hope you dont mind me entering seing as im english but here's mine =)

My First Folder Card"
xxx

Beate sa...

Her er mitt kort

En kjempegod ide synest jeg! Tusen takk for utfordringen. :)

❤ Kaia sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
❤ Kaia sa...

Denne oppgaven var helt uimotståelig, så den måtte jeg være med på;-)

Vett ikke helt om jeg har fått til det med linken,Ha en fortsatt fin helg ;-)

http://kaias-side.blogspot.com/2008/08/sukkerstt-utfordring-nr-5.html

❤ Kaia sa...

Det så dårlig ut det. Tips mottas med takk.
Sånn er det når man aldri har gjort det før ;-}

Frances sa...

Absolutely stunning DT work. Love the challenge, here's mine (but don't enter me into draw as I have this stamp ;)) TFL xx

Zarah sa...

That was so much fun! I am definitely gonna make more of them - but Here is my first attempt at a folder card!

Thanks so much for sharing the tutorial! :D

Lenes stempelkrok sa...

Guuu' for en herlig utfordring!!
Jeg har storkost meg med å lage mappekortet:-D

Knallherlige kort fra alle DT'ene og gjestedesigneren Camilla!! Inspirerende!!

Mitt kort er her


Klem, Lene

retiredheather sa...

I may not be able to read your language but your creations are wonderful. Thank you for sharing. Here is my card http://enchantedstamping.blogspot.com/
Heather

Bente sa...

Her er ukens bidrag fra meg!

Lise sa...

Denne .ukens bidrag ble følelsesmessig.

Daisy Chain sa...

This is a lovely idea. I love all the examples.

Love Debbie xx

Kim sa...

Those are ADORABLE! I love making these folders! I would LOVE to win the stamp!
Hugs~ Kim

Aud sa...

Oj, så masse lekkert fra både Camilla, DT og andre!♥♥♥

Denne uken rekker jeg ikke å delta, er litt opptatt med andre 'oppdrag' + at jeg starter på jobben igjen etter et lengre fravær...
MEN, jeg skal absolutt benytte meg av mønstret til å lage mappekort i fremtiden, tusen takk, Camilla, det var en knallgod kort-idé! :o)

Anki sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anki sa...

Äntligen fått lite tid över till att göra ett särskilt folder kort till den här utmaningen. Så här kommer bidraget från grannlandet ;-)

Kram
Anki
Bidrag från Sverige

Hege-Annie Simonsen sa...

Flott og morsom utfordring!! De folderkortene til DT og Camilla er så herlige og nydelige!! Jeg så med en gang nytten i sånne mappekort, og fikk fullført et bidrag i går.

Her er mitt bidrag
<+a href="http://sukkersott.blogspot.com/">http://hegeas.blogspot.com/2008/08/folderkortmappekort-folder-card.html<+/a+>

Håper jeg fikk til å linke nå! :o)

Hege-Annie Simonsen sa...

Hmmm... det gikk visst ikke... Hva gjorde jeg gærnt, mon tro?...

Jaja... Jeg gjør sånn her da:

http://hegeas.blogspot.com/2008/08/folderkortmappekort-folder-card.html

♥ Kari ♥ sa...

tusen takk for en utrolig flott utfordring!! Kjempelekre inspirasjonsbidrag fra DT-gjengen som vanlig!!
Jeg har aldri vært med før, men denne utfordingen kunne jeg ikke la bli!!
Kjempegøy å lage!!!
Får se om jeg klarer å linke da?
Her er mitt kort

Klem fra Kari

Paperaddict sa...

Kjempefin oppgave fra gjestedesigneren - her lærte jeg noe nytt! og disse kortene skal det jammen bli flere av, de var kjempesmarte. Gleder meg til å se alle bidragene fra deltakerne denn uka.
...og premien denne uka er jo bare helt skjønn....:-)
Her er mitt kort

Else Irene sa...

Så flotte mappekort! Denne utfordringen måtte bare jeg også prøve :)

Bidraget mitt ser dere her

♥ Kari ♥ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
eba sa...

Hei, så flotte DT kort! Og nydelig kort, Camilla, og takk for den supre oppgaven! Dette var gøy, og det blir nok ikke det siste kortet av denne typen...

Her er mitt kort: mitt kort

Eli sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Eli sa...

Her er mitt bidrag på denne morsomme utfordringen.

Her er mitt mappekort

Angella sa...

Fantastisk utfordring...
Her er mitt bidrag
Da stikker jeg på Kanotur...
Angella

Linda sa...

mitt bidrag

første gang jeg prøvde meg på mappekort, det var gøy å lage

Nyten sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Nyten sa...

Nydelige kort dåke har laga, alle saman. Og ein kjempekjekk utfordring Camilla. Takk!
Linda
< a href="http://nytenkort.blogspot.com/2008/08/sukkerstt-nr-5.html">

Lene Aase sa...

Superartig utfordring:)
Mitt kort finner dere her.

Nyten sa...

Hei
Prøvde å legge inn inlegget mitt som besrevet over, men då får eg bare denne beskjeden her:
HTML-koden din kan ikke godtas: Closing tag has no matching opening tag: <+/a+> (uten +ane)

Nåken som kan fortella meg kva eg gjere gale???

Linda

Heidi sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Heidi sa...

Kjempekorsom utfordring. Jeg har ikke engang sett et mappekort før nå.

Her er mitt 1. mappekort.

Joanna sa...

Du verden så flotte kort fra DT og alle andre denne uken. Jeg er helt begeistret over malen din Camilla tusen takk til deg :)
Klart at jeg er med denne uken også
Mitt inlegg finner dere på
bloggen min.

Klem fra Joanna

Hege-Annie Simonsen sa...

Her kommer mitt :

bidrag nummer 2

Så utrolig gøy å lage folderkort!! :) Takk, Camilla, for denne utfordringen!!

Hege-Annie Simonsen sa...

Får visst ikke til å linke til bloggen min.. Hmm.. Da gjør jeg slik, en gang til:

HER finnes mitt bidrag nummer to:


http://hegeas.blogspot.com/2008/08/sukkerstt-utfordring-5-bidrag-2.html

Joanna sa...

Jøsses dette arter ut sier min mann. Akkurat som om han har noen idee om hvor knast det er å være med her, han som foreslo å "stemple" et av kortene mine ved å kjøre over det med bilen * LER *

Oppgaven til Camilla var så oppslukende god at jeg måtte bare lage et " Bergenskort " og det finner du HER

Klem fra Joanna

Lene Aase sa...

Synest denne utfordringen var så utrolig artig, at eg laget et til kort:) Det finner dere her.

Marianne sa...

Dette var en fantstisk morsom utfordring, og mappekort kommer det nok til å bli flere av etter hvert:)
Mitt kort.

Anne Marit sa...

Her er mitt bidrag: http://annemarits.blogspot.com/

Takk for flott utfordring.

Gladie sa...

Tusen takk for super bruksanvisnng, den var lett å følge, mye enklere enn jeg trodde først :) Det var kjempekjekt å lage dette kortet, kommer garantert til å lage flere senere :) Her er mitt kort.

Filharmonica sa...

Dette var en artig utfordring Camilla. Kjempegøy å lage en type kort jeg ikke hadde gjort før. DT-bidragene var veldig flotte og inspirerende.

Her er mitt bidrag

Hanne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Heidi sa...

Jeg synes dette var en så morsom utfordring at jeg har laget ett til..

Mappekort nr 2

Hanne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Hanne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
WencheP sa...

HER er mitt bidrag!

Kjempetøff utfordring, kommer nok til å lage flere slike kort.

Takk for at dere titter :)

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Fikk vært med på denne alikevel:)

Her er mine forsøk

Hilsen Cathrine

Gry-Heidi sa...

Denne utfordringen storkoste jeg meg med:)
Mitt mappekort
finnes her.

Veronica sa...

Dette var en kjempefin utfordring! Og DT bidragen er kjempeflotte:)

Her er mitt kort:)

Cecilie:) sa...

Da har jeg endelig tått tatt bilde av mitt bidrag denne uken.

Det kan du se her

Pia sa...

en rigtig sjov udfordring og nogle fantastisk flotte kort i har lavet.
mit bidrag kan ses her
http://piabau.blogspot.com/

Line sa...

Hei!
Kjempeflott utfordring Camilla!
Utrolig flotte mappekort av alle dt'ene så tusen takk for god inspirasjon! :)

Mitt kort er her

Spinvill sa...

Oh my gosh! Sååå mye fint, blir helt satt ut... Utrolige fine kort!!!

Daisy Chain sa...

Lovely work by the design team. I loved this project and will be making more in the future.

You can see mine here

Love Debbie xx

Unknown sa...

Da har jeg også fått laget et mappekort.

Kathy sa...

Thanks for the wonderful challenge and congrats to you Camilla!! This is a lovely project and I appreciate the directions!!!
Here's mine.

Thanks for looking:) Kathy

Inger Marie sa...

Da har jeg endelig fått tid til å henge meg på her i utfordringsbloggen deres.
En super flott blogg!!
Utfordringen fra Camilla var jo bare så morsom å prøve seg på.
Og Camilla og designteamets bidrag er jo bare så nydelige.
Her er mitt kort i mine favorittfarger akkurat nå :)

Nå er jeg spent på om jeg får til denne linken da....

Her er mitt kort

Inger Marie sa...

Prøver igjen...
Mitt kort

Rønnaug S. sa...

Heisann. Denne ideen falt jeg for. Her finner dere kortet mitt:



Vintermappakort

Camilla sa...

Åh, detta var så roligt att laga ett mappkort.
Mitt första men inte sista
Bra beskrivning och otroligt inspirerande DT kort och älskar bloggen.
Kram Camilla

Här finns mitt bidrag

< http://pysselsidan.blogspot.com/2008/09/sukkerstt.html<+/a>

Camilla sa...

Detta med länkning inte min grej:)))
Gör ett nytt försök.
Här är mitt bidrag.
Camilla

http://pysselsidan.blogspot.com/2008/09/sukkerstt.html

Camilla sa...

Inte rätt den gången heller:(
Ett försök till:)
Camilla

Mitt bidrag

Hildes kort sa...

Dette var et artig kort å lage, og det vil nok sikkert bli flere slike etterhvert.
Flott utfordring.

Her er mitt kort


http://hildeaudahl.blogspot.com/2008/09/sukkerstt-5.html

anne bodil sa...

Nydelige kort fra DT!! Jeg har også latt meg inspirere av alle de flotte kortene.

mitt kort

Heidi sa...

Ett til ifra meg..

Mitt 3...

Camilla sa...

Nu är det jag igen....suck...
Ett sista försök.
Camilla

Mitt bidrag

Janne sa...

Veldig flott utfordring du har laget Camilla :0)
Da har jeg fått laget mitt bidrag, så no gjenstår det bare å se om jeg klarer å legge til linken...

her er mitt bidrag

Da må en sjå om det virke da???

Janne

Jannhild sa...

Da har jeg laget et mappekort. Tusen takk for kjempeflott utfordring og bruksanvisning, Camilla. Og for herlig inspirasjon fra Camilla og fra alle i DT-teamet!!

Her er mitt mappekort

Veronica sa...

Her er mitt bidrag for denne uken og mitt første mappekort. =)

♥ Kari ♥ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
♥ Kari ♥ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
♥ Kari ♥ sa...

Jeg måtte bare lage et kort til. Det var utrolig gøye å lage ;)

Ja, unskyld!! Det er dessverrre jeg som sletter innlegg her. Jeg får ikke til denne linkingen selvom jeg har lest den flotte oppskriften til Hanne....:(
Siste forsøk:
Bidrag nr.2

Klem fra Kari

Ania sa...

Takk for inspirasjonen!! Her er mitt :)

Julia sa...

Her er mitt bidrag

http://juliaoren.blogspot.com/2008/09/ny-sukkerst-utfordring.html

Lover å sette meg inn i linketipset til neste gang;-)

Men håper dere besøker meg likevel!

Klem

Hilde sa...

Her kommer et bidrag fra meg!

http://stempelgalsverden.blogspot.com/2008/09/s-er-det-helg-igjen-denne-uka-har-bare.html


Hilde

Gro sa...

Dette var en flott utfordring som jeg virkelig har kost meg med denne uka.
Jeg har vært litt stressa for ikke å få posta i dag, men nå ser det ut til å gå bra.

Her finner dere mitt mappekort

Stine Ursin sa...

Kjempeartig utfordring.

her har dokke mitt bidrag

Lena Katrine sa...

En morsom utfordring, som var enda morsommere å lage! Nå for tiden er favorittfargene brun, creme og rød, og siden jeg er i "julemodus" om dagen, så ble det et julemappekort!

Mitt bidrag til utfordring #5

Eli sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Eli sa...

Dette var så mosom oppgave, at jeg måtte lage et til jeg. Og her kommer det:BIDRAG NR. 2

Marianne sa...

Kjempemorsom blogg dette.
Så klarte jeg endelig å få bli med igjen, selv om influensaen har herja med meg denne uka.

her er link til bidraget mitt

milli sa...

For en flott idé!!
Mange takk til Camilla!

Det er så utrolig mange fine kort å finne på bloggen! Takk for all inspirasjon!

Her er mitt bidrag

Ruth sa...

Her kommer mitt første bidrag til utfordringene deres.

Nydelige mappekort både Camilla og DT har laget, tusen takk for super inspirasjon og kjempebra forklaring med bilder!

Ha en flott helg!

Sianba sa...

For en kjempefin utfordring! Nydelige kort både fra Gjestedesigner Camilla og DT!
Her er mitt bidragdenne uken :-)

Camilla sa...

Undra om det går nu?

http://pysselsidan.blogspot.com

Camilla

mitt bidrag

Nina B. sa...

Mitt bidrag
Her er mitt bidrag!

Fredhøy - Gro sa...

Dette kortet var skikkelig gøy å lage!!!

Mitt bidrag

Fredhøy - Gro sa...

Bidrag nr. 2!
...fordi dette kommer til å bli et av mine favorittkort å lage! :)

Mona Evy sa...

Her er mitt kort

Herlige mappekort dere har laget.
Dette var en kjempe gøy utfordring. Må nok lage flere.

Ha en fin helg!!

Mona Evy sa...

Prøver igjen.

Mitt kort

Jannhild sa...

Her kommer ett til fra meg.

Mitt 2. bidrag :)

Marit sa...

jeg rakk det så vidt :)

mitt bidrag

roterommet sa...

Her er mitt kort.
mitt kort

Anonym sa...

utfordring nr 5

Herlig utfordring! Jeg kommer nok til å lage flere, men nå renner tiden ut for meg :-) Et sommerkort hjelper på for å holde høsten borte, og jeg har brukt fargekombinasjonene oransje og turkis.

Klem, Marie

Rosette sa...

Wow, that was amazingly beautiful!! I really liked this idea and used it as part of my DT work. I also linked my post to you, so that others will come and see your lovely ideas. You'll find my entry HERE

Ellen sa...

Hello I'am from the Netherlands and just found your blog. I just wanted to say that you make fabulous things.
Thanks for sharing !!

jenny/e.j.m sa...

Tack för en inspirerande blogg.
Så mkt fint att titta på och inspireras av.

//Jenny/e.j.m